Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av anonym anonym - 5 augusti 2017 00:03

Vet inte egentligen vad ska skriva men försöker i allafall.
Mammsen kom in till min på morgonen och berätta om dödsfallet som inträffade natten mellan torsdag - fredag .
Så vi åkte dit klockan 08:40 till bromma sjukhus tog oss en titt en sista gång kunde knappt hålla tårarna inne.
En person som jag har haft i mitt liv i 34 år som vart viktigt för mig i vått och torrt trots rejäla bråk och kommit överäns med.
Som nu dog ?? som var en familje medlem.
Fuck cancer .
Min vännina från mamma gruppen hörde av sig och pratade med mig en stund lyckades lugna ner mig lite också gjorde hon.
Sen denna dag har försökt hitta på saker så gott det går och med mitt lilla ?? som inte eller mår bra som oss andra och väldigt olycklig också så klart.
Men prata med 2 av mina vänninor som ville ses i nästa vecka den ena på måndag och den andra på tisdag med mig och lilleman.
Så får jag se vilken dag det som jag och mitt ?? träffar vänninan från mammagruppen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards