Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av anonym anonym - 13 augusti 2017 23:56


I natt eller kanske mera på morgon natten så fick jag nån skum och otäck dröm också måste jag säga tyvärr kommer jag dock inte så mycket i håg vad den handla om.
Men tror att den på verkade lite min sömn när mammsen kom in och visade lite bilder i från Helsingfors när en storm hade slagit till igår kväll så att översvämning , kraftiga blixt nedslag fönster hustak hade flugit i väg och själv klart blev man ju lite nervös när man fick reda på vilka områden utan för Helsingfors som hade fått värsta smällen också.
Vädret i dag har vart väldigt växlande måste jag säga från 08:30 -11:00 så  var solen framme sen kom det  några droppar regn också och som pågick hela förmiddagen början på eftermiddagen .

men mitt hjärta vart nästan vaken halv promenaden också inget jag hade allt räkna med eller men det finns såna dagar också även om man visa trötthet innan.

men blev en ganska lång promenaf ändå med honom sen hem och ordna mat tilllilla hjärtat också  skulle lämna honom utan mat skulle aldrig hända.

sen men bröt åska uti allafall två smällar långt i från men en vra regnskur var det också så klart också.

systersonen har inte vart hemma nu på nästan två dagar  och mammsen börjar bli irriterad på detta som jag nu allt har förstått detta också ska visst snacka med honom som jag fatta detta.

annars dag har det vart lagt ut en möbel på spock också som man inte har nån använd i g mera för eller ska lägga ut den på bloppis i morgon tänkte jag mig.

och den här människan med person förändring trackasera mig med att följa mig på spock varför inte bara låta mig vara i fred fattar inte det Vad har människan för problem .

men blockerade honom där också vill inte ha med honom nånting att göra alls .

men annars en lugn kväll har det allt varit också .

samtidigt när jag räkna i morse i kalendern så märkte jag att sist jag hade ett anfall det var i slutet av juli nu sist Som jag hade ett.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards