Alla inlägg den 13 oktober 2018

Av anonym anonym - 13 oktober 2018 23:48

        

tagna 11/10 oktober foton 13/10.oktober

och ställde mig på vågen i dag som visade minus med 1,7 kg så nu är det bara fortsätta tills att jag kommer till mitt del mål .

denna period ör från 3/10 till 13/10 oktober.

Av anonym anonym - 13 oktober 2018 23:46

 somnade snabbt igår därför inte blev så inlägg igår eller  så powerstep gjorde nytta.😊

vaknade hyfsat tidigt också gjorde  precis lagom för äta frukost klä på sig fixa gymm väskan pussa på mitt lilla ❤️ Och plus att ha ett samtal med mamma om en sak. och  det hade med f. E att göra och mammsens reaktion  och tycke om honom.

frlågade mig om jag är kär i honom som jag absomut inte är närmare tvärtom  på det ända sätt som jag på riktigt tycker om f.e det är som kompis  och vet som mammsen sa också att hon är rädd för honom  och sen berättade hon hur hon kände och tänkte över detta i allmänhet också.

hon sa att det var ett minus för mig eftersom att hans son blev omhändertagen  och att detta kan gå ut över mig också.

och sen att mitt lilla ❤️ Behöver mig och att jag ska finnas där både före gymmet och efter gymmet utan den här f.e också.

han är väldigt på mitt ❤️ Och detta har jag börja reagera än då.

och på det sättet som f. E är så förstår jag

vad hon mena med detta .

detta ville hon att jag skulle ta upp med honom.

sen bara hoppas på att han inte tar det för illa vid sig när man tog upp detta.

sen var det dansen och gick det gick bra och instruktören var imponerad på f.e och att han hängde bättre nu sen första gången.

men vi gjorde upp att bara träffas gymmet och våra kryssning och sms så att jag får umgås med mitt ❤️ och som nu förstog blev glad att jag tog upp detta och förstog hur allvarlig det har b.

sen hem och duscha tvätta håret och bara puss på o umgås med honom var glad .

o nu lite positiva med gymmet att man motions cykla   En timme också riktigt skönt.

valde sport palatset i dag som variation från fridhemsplan.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards