Alla inlägg den 28 oktober 2018

Av anonym anonym - 28 oktober 2018 23:47

mitt lilla ❤️ Kom in till mig runt 07:44 men helt out var jag måste jag säga kändes som man skulle gå upp vid halv fyra rycket.

men allt gick bra både  jag och mitt lilla ❤️ Var på bra humör på jätte bra humör till och med.

satt och mysande fram för tv.n dock så slumrade jag till en stund  på soffan .

nu kommer man väl ha denna trötthet tills att kroppen har vant sig vid vintertid.

jag var i dag vid halv elva tiden på gymmet i dag mammsen vaknade vid tio rycket så cykla i c:a 15-20 minuter.

innan själva zumba passet startade .

kom en person dock vill jag ej ge ut namnet på henne  med tanke på att hon håller på youtube  bland .

men av YouTubes jag som jag följer regelbundet känns inte mer än rätt då att inte lägga ut namnet på henne som sagt.

grupp passet gick bra  annars förutom att jag kände av min järnbris så tog och satte mig en stund ner så att man hade allting på plats.

läskigt det här med man kan känna av saker som mitt fall 😕.

ska börja använda bluftsaft i stället   Sen blev det till mini sats efter detta med mitt lilla ❤️.

så bli att gå o  motions cykla efter ett zumba pass nu  så att mitt får leka i bollhavet som finns på Sportpalatset så blir nog bra detta.

sen gick vi o käkade lunch men västermalms gallerian denna gång var det.

 

att gå på espresso house 3 dagar i rad känns inget vidare precis.

plus skynda oss till  västermalms gallerian efter som jag inte fick på honom alla kläder.

så blev detta snabbaste alternativ med att gå dit och sen efter detta ta tåget hem.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards