Alla inlägg den 6 augusti 2018

Av anonym anonym - 6 augusti 2018 00:22

Älsklingen väckte mig drog verkligen upp mig.
Gick upp sen kom en efter upp också.
Inte lika varmt skönt tycker jag måste jag säga att det är.
I dag var det marknad men 20 euro för en klänning som man får på Teneriffa för typ 5 euro plus likadan.
Annars lugn dag har det vart planerar vidare angående tårtor.
Och sen fd dejten och som nu har berätta precis allting angående tidigare förhållande och varför han är så ensam också måste säga sved i mitt hjärta när han berättade om det som han har vart med om ett förhållande som tog slut efter 6 år i februari /mars i år.
Vill ju ej gå in på va det handla om men förstår mer och mer av det hela.
Eftersom det stannar mellan oss 2.
Åska och lite regn.
Sen på eftermiddag kom ett meddelande av då varande fd sambons kompis som kommer i över morgon.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards