Alla inlägg den 24 augusti 2018

Av anonym anonym - 24 augusti 2018 23:08

Just krypit ner i sängen en dag som vart okey sol och runt 25-26 grader.
Mammsen och mitt lila hjärta var hos frissan i dag blev snygg på honom.
Själv skulle jag maila i väg upphävandet om förvaltare men då började mailen att strula i stället.
Men sparade allting jag skrivit i dokument på datorn så att jag kan skicka detta till min dejt också.
Annars i dag har det vart en lugn dag regnskurar på eftermiddagen bokat en kryssning för september månad och sen för oktober månad också men byter nog ut kompisen till dejten då i stället .
I morgon så ska jag börja torka ytor här .
Som ser gräsliga ut också .
Men när man har lagt sig och bäddat ner sig och lyssnar på regnet så är det åska på långt håll nu också ingen större lust med precis .
Och sen har fått tid hos min psykolog i september ska bli så skönt att få börja prata hos henne igen.
Har verkligen saknat det och har verkligen vart i behov flera gånger också så det är viktigt för mig detta.
Blir skönt nu att få åter gå till det vanliga men samtidigt lite nya saker.

Av anonym anonym - 24 augusti 2018 13:28

En katt som skrämde livet ur mig på morgonen .
Tyvärr så tycker jag den ser otäck ut lite arg av sig.

Av anonym anonym - 24 augusti 2018 09:12

Var seg på att uppdatera dom hör dagarna vart väldigt seg och har städat i huset har packat bort mina köks grejer som ska hem och lagt undan det som ska stanna kvar.
Tagit bort lite saker på min veranda eller 2 ljus slingor är det som har dessa batteri drivna off/on knapp.
Så den med vanlig kontakt är den som ännu är kvar.
Så ska snart slänga dessa blommor i krukorna den gröna krukan med ljus rosa blommorna har redan börja göra sitt så då känns lite onödigt att ha det kvar.
Sen ta in dom här större krukorna med vita/rosa fejk blommorna lägga i plastpåse så dom inte möglar eller blir fuktiga på någotvis.
Damma av mattan sopa på veranda golvet också ska jag.
Dammsuga inom hus också är jag helt klar.
Men uppdatering om det gjorts i huset kommer dessa dagar och med bilder.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards