Direktlänk till inlägg 14 juli 2019

blev förvirrad på morgonen och på apoteket

Av anonym anonym - 14 juli 2019 23:26

sov gott och vaknade att mitt lilla ❤️ väckte mig  men var lika bra detta också klart måste jag säga.

även om han dock inte var prat glad  men var glad att få se honom i allafall det är huvudsaken för min del.

pratade han gudmor också på morgonen  efter att jag har blivit orolig eftersom jag såg att min älskling hade stängt sitt instagram fanns nämligen som jag på riktigt fastna för också vad är det man säger kärlek i första ögon kasetet var detta och hänt en gång tidigare.

och när det är så vet jag att det är sann kärlek ocksåoch som man säger sanna kärleken kommer när man knappt annar detta .

just som hänt mig tidigare också. 

men ska nu beräta angående mina enskilda sms om pojkvännen och har nu/tror jag förstått varför han stängde detta.

det var för min skull som sagt det är vad jag tror i allafall vad mer kan man säga.

men visst orolig blev jag och fundersam ock självklart också men efter prata med sonens gudmor så blev jag lugn och tog mig en funderare nu.

sen gick jag upp till fridhemsplan eftersom jag behövde ordna medeciner till mig och då visade det sig att det inte fanns något recept så mailade min läkare och bad honom skriva nya recept till mig.

som han gjorde också gjorde så klart .

och så kom grannen förbi och hjälpte med att ta gurkplantan så bestämde vi att den ska vara ute tror den mår bäst av det också blir spännande att se vad det blir av den men sett att gurkor har nu börja komma .

spännande.

men angående morgonen så i går hände en sak som inte händer mig så ofta men då och då och det var nu igår detta var.

som då var att jag blev het i kläderna alltså med andra ord kåt som fan  och inte lite eller precis vet ej hur detta komm sig men något var det i allafall som hände om jag är lycklig och kär tycker det är på tiden nu.

hade till och med svårt att somna också till och med  och tror detta hände då när jag träffade sambon 2007.

och sen nu på morgon så kom det här sms.et nr 1 vet ej om det var nån sorts telepati om att han tänkte på detta och var sugen själv och sen skickade detta som morgon sms. till mug.

men trodde att han hade blivit sur över det här med kärleks orden jag hade skrivit till honom i går så trodde det hade med detta att göra.

och sen kom dom andra meddelanden som jag la ut från honom.

men måste hinna sätta in en koppar spiral innan han anländer hit.

 

kanske lämpligt med oönskade gradiviteter just nu även om jag är lockad på en till men då ska det inte bara vara jag som vill detta som sagt.

men sen kom dom andra meddelanden som sagt så kändes det lugnare igen.

har redan vart med om så mycket efter och som i bland har haft mina föräldrar inblanade ett tag också till och med det som gjorde att jag ordet förvaltare som jag hoppades på skulle ändra sig sen den perioden var över.

men jag är lycklig att han hittade mig  och snulle bli knäckt om han försvann ur bilden.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards