Direktlänk till inlägg 17 juli 2019

hos sonens gudmor!!

Av anonym anonym - 17 juli 2019 04:10

dagen började bra och har sovit som en stock hela natten i stort sätt också.
vakande vid 10:43 tog kontakt med sonens gudmor också eftersom det blir plan b som vi hade också .
vet inte vad jag ska säga först så om hon till min lägenhet skulle det vara jobb jobb som hon sa.
och sen sa jag plan b till henne, så blev det så.
eftersom det var fint väder bestämde jag mig att cykla dit.
men var till apoteket innan också ordna medecinerna till mig .
och då kom världens regn skur också så hag tänkte jag bara att vänta att det ska lugna sig.
pratade med mitt lilla troll och sa att jag kommer om 2 dagar så blev han glad också så klart.
men skrev lista som skulle med till sonens gudmor också som sagt.
hämtade cyklen och skulle då börja att ge mig av till blackeberg också men då förtillfället sket det sig som sagt fanns ingen luft i däcken så blev att gå upp och hämta pumpen också ställde cyklen utanför också och letade efter pumpen men sket sig fick ringa mamma till och efter nån timme så hittade jag en pump.
tog med cykeln upp eftersom jag gav upp med att hålla på utomhus också .
så skulle då ha blivit galen helt ärlig men envisades med att med fortsätta pumpa till klockan var nästan 21:30 så ringde hon så gjorde vi upp hur vi skulle göra med allt.
jag var lite pö om pö egentligen helt ärligt med att åka dit ville helst vara hemma .
känns bara så udda att sova över inte gjort på länge eller som sagt.
önskade att killen hade vart hemma eller hunnit komma hit.
hade allt vart mycket lättare men egen säng i morgon i allafall.
och plus att H skulle komma som jag förstog detta ha henne där man åker och ha henne där när man kommer hem det jag försökte timma in.
inte lika förtjust i d tycker hon är lite jobbig inom vissa saker.
så önska verkligen att killen var hemma nu .
men snart får jag träffa mitt lilla troll.
om 2 dagar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards