Direktlänk till inlägg 27 juli 2019

lite sms från älsklingen i dag

Av anonym anonym - 27 juli 2019 23:45

börjar och skriva här och vad han skrev till mig kan ju bli så stressad när han plötsligt inte hör av sig eller närmare blir orolig att det kan ha hänt nånting.


det började vi med :
jag : are you angry one me
älsklingen : Honey I will never be angry with you

jag: skickade 2 puss emojin

älsklingen: you are my life and the source of my happiness, I love you so much honey.

jag : thank you honey . i am so hot and hot here now 30 in shadow.

skickade en bild på mig hur man såg hur svettig man var och äckligt svettig också för den delen.

jag: looking awful for moment

älsklingen : Honey you look so beautiful

jag: thank you

älsklingen : You are gergously made
jag: thank you

älsklingen: What are you doing honey at the moment?

jag : not so much looking on youtube

älsklingen: OK honey

jag: in 3 days have sleep from morgning to after noon
( eftersom jag hade anfall 2 nätter i rad så sa kroppen i från till slut som sov tills att jag vakna)

älsklingen: Honey what is wrong with you?
Hope everything is alright over there?

jag : nothing honey its so hot here, i am fine i promes, but so hot here.

älsklingen: OK honey, I am so worried about you, You need to take good care of yourself honey.

jag: i do that honey

älsklingen: Have you talk to with the shipping company honey?
jag: i written to them to morrow

älsklingen : OK honey, I can't wait to be with you.I love you so much honey
how is your soon doing.

jag: i love you too. well happey he did i do for copule weeks, stepped obliquely yesterday so became the doctor. he foot was so blue

älsklingen: Honey you did not care to talk about it with me?
You left me so worried honey?

jag : no

älsklingen: I want to love you all my life. Together we are like a strong bond and I wish it never breaks or destroys ever.

jag: honey no of course.
my sister /nephew/ marcus godmother have i told but not what you do in the day and i not should say that.
i dont have no reason to that . ??

älsklingen: Wish I am there with you honey

jag : yes honey ??

älsklingen: You are my universe and the most precious one in my life.

jag : you are importend for me .

jag: but don't worry about me, you don't have to be. when it is hot outside it is difficult to eat and live with the salads smoothie after it is cold. cooked eggs stir to me today was not even good otherwise I think eggs stir but the heat.

och nu efter att jag kollade mer nogrannt på meddelandet angående om mitt lilla troll och foten så hade självklart missuppfatta det hela eftersom jag trodde det hade med honom att göra och det jag har lovat så missförstog det sista meddelandet där.

jag: oh sorry darling misunderstood had just talked to mom who told me that about my soon had twisted his ankle yesterday so I hadn't been able to tell . at one time, nothing that I didn't want to tell had just been told when we started writing.

så jag hade allt missuppfatta hans meddelandet där .



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards