Alla inlägg den 1 april 2019

Av anonym anonym - 1 april 2019 20:15

är i dag rätt upprörd efter gårdagens bild och fråga som jag berättade om.

Eftersom jag inte vet vad jag ska säga om detta eller helt ärligt.

Med tanke på att jag trodde det allt var ett skämt som sagt ett förtidigt första april skämt ungefär så känner mig inte alls glad har irritera mig på detta och har fråga vänner och bekanta hur dom ser på detta också som sagt.

Det här är verkligen inte alls roligt måste jag säga mer förd bakom ljuset på nått sätt.

Men samtidigt så är det nog inte bara jag som har varit med om detta antar jag.

vet inte bara hur jag ska ta det här och just nu vet knappt vad jag vill också.

helt ärligt och menar det,är ju bättre att säga på en gång utan att ta det upp det när man beställer något som jag inte änns tycker om.

Så är förbannad på detta nu också måste jag säga hade vart glad om det hades berättas på en gång.

Annars har man i dag suttit och prata med systersonen  och mamma om att åka till sommarvillan en vecka om det skulle funka så blev att kolla om man kunde ändra själva biljetten som jag gjorde mot min vilja också.'

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards