Alla inlägg den 15 september 2019

Av anonym anonym - 15 september 2019 16:36

jag vakande med världens energi i dag och seriöst har jag ingen aning om vad den kom i från.

man kände sig nästan som ett barn med en sån överskotts energi så att det heter duga måste jag säga att det gjorde.

vaknade av mig själv på stårlande humör  möttes upp av lill älsklingen efter att jag hade vart på wc.n  lagade frukost till oss och sen kollade i sats appen om jag hade kommit med på passet också.

och det hade jag också super skönt .

hade fått världens gulligaste sms av älsklingen också så klart.

men detta behåller jag för mig själv som sagt och inget mer.

men jag kom i väg till gymmet ändå. trots  mammas gnäll om det ena till det som vanligt bara för att man var en aning snorig  men inte längre ont i halsen och hostan var mycket bättre också   men bestämmde mig att inte köra 100 % fullt ut ännu jag antar eller gissar på att jag gav 30 eller 40 % denna gång för att pulsen inte skulle bli sjukt för hög eller för det skulle inte vart bra som sagt.

men  gud vilken energi jag hade måste jag säga  och vilken ork jag hafe ockdå.

så tassade i väg innan instruktören såg mig för stt vi brukar annars stå och prata en stund efteråt men hade ju skrivit 2-3 dagar innan att jag var dålig och så kom man ändå.

men mitt under passet så fick jag en rejäl magknip  så att jag höll på att bli knäpp nästan men kände ju redan igår att mensen var allt på väg också. dock visste inte när denna skulle komma.

men väl hemma sen så blev det tjafs bara för att mamma var missnöjd som vanligt  och bara för det var flöckar på vissa ställen så var hon grymt sur också  och lät det går ut över mig .

och skulle börja gnälla om det ena till det andra  som jag ska ha .

detr det var hon är en pedant på 100 % alltså andra ord sjuka beetendet.

som man ska ha hjälp för ungefär  och som hon nu försöker läxa upp mig med.

men kommer alldrig att lyckas eftersom jag inte är som mamma på denna punkt tycker om lite skarvigt än så städat det allt kan bli.

så har tjafsat  och jag tillhör ej denna grupp med sjukt oedanteri.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards