Alla inlägg den 26 september 2019

Av anonym anonym - 26 september 2019 22:47

jag fattar inte hur detta kommer sig och det är ju nu amdra dagen det här och begriper inte eller hur det har gått till eller helt ärligt.

jag har vart inne i stort sätt hela dagen i dag helt ärligt, skulle gått på zumba men ingen energi nånstans i från , satt i käket och fick höra att jag såg  trött ut.

och en mamma som var skit sur för att jag inte gillade den här människan som var här .

sorry men jag tror på person kemi och att detta ska klicka med varandra också så klart.

att bara ihop känns ej okey i mina ögon helt ärligt  .

öven om våran bekana sa att 99 % av sakerna är missförståd så på sätt och vis men dock med person kemi är annat ändå.

och mamma var så grinig så hon kallade mig donald trump hur i helvete kan jämföra mig med honom tycker det är väldigt taskigt helt ärligt och sitt egna barn dessutom så klart .

hur dåligt som helst helt ärligt.

så har i dag vart väldigt putt på varandra också hela dagen i dag kallade mig en otrevligheter 

sen har vi j

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards