Alla inlägg under juli 2020

Av anonym anonym - 20 juli 2020 14:12

tomaterna vid väggen och sen i växthuset gurkorna.
får se hur det går med resten av gurkorna.

Av anonym anonym - 20 juli 2020 14:09

nu på förmiddagen i dag så kom mitt ena väntade skal hit.
hade skyfall i natt här men ingen åska tack och lov .
vart en aning seg dom här dagarna pga värmen 26 - 27 grader vart ute när man orkat o ha energi till promenader också.
sen haft film helg också och den här tjejen som jobbar natt här som jag kallar h började gnälla.
hade bestämt mig för att kolla på jägarna 2 som kom härom och som slutade två.
alltså det jag berättar nu är just det jag avskyr och allergisk mot också.
vad h gjorde var att kolla när när filmen slutade och började gnälla om det här går inte det här kommer bossen få reda på för eller senare.
fy fan vad jag hatar sånt här tror att man har rätt att bestämma över mig om jag får se en film eller inte.
hallå jag passar på nu när jag har chansen när lillet är här så kollar jag inte över huvudtaget om det inte är något speciellt jag är sugen på.
töntigt ju att bli sur bara för att den slutade två.
folk med kontroll behov är det värsta jag vet och hatar det också.

mitt älskade skal kom i dag

Av anonym anonym - 18 juli 2020 22:43

h gick sju och jag somnade om fram för tv.n och så var kl 10:30 så efter det var jag pigg men var en hemma dag hela dagen har det allt vart i allafall.
så var hemma hela dagen käkade middag som blev sallad och sen blev dålig i magen av det hela i stället.
och vart dålig resten av dagen också och var tänkt att jag skulle åka över exet i dag som nu på kvällen hörde av sig inte nog med det så var det med samma problem med magen också kändes läskigt.
men i morgon ska jag både väga mig och ta 2 lång promenader i morgon jag hann gå nu en halv timme så kände jag att börja trycka på så fick skynda mig.
men kom ut lite i allafall

Av anonym anonym - 18 juli 2020 01:36

en fin och bra dag har det nu alltid vart nu och skönt också sakna värmen som bara den sen vi hade denna värmebölja hoppas på att denna stannar ett tag.
har i morse vart klar vaken och hade bara ett ärenden också med lägga i posten som jag hade och hoppas nu på att alle blev rätt.
ska ordna dubbla medborgarskap skap för lillemans skull.
även om jag kommer fortsätta med finska passen till mig insett att jag känner mig mer finsk än svensk.
sen får man se om det blir finskt eller svenskt pass efter lillemans går ut.
och sen kollat upp kontot har så att jag klarar mig kommer nog köpa det här legot som jag lovat på dit vägen eller lite små saker förutom det som ska med till han.
har sen haft en slapp dag med 2 promenader inte lika mycket steg som det ska vara hade lite ont i vaderna.
men bättre i morgon hoppas jag .
fundera mycket på betalningen också eftersom jag bokade en tur/ retur resa om jag bara ska ändra till enkel en aning billigare också det är ju både smidigt o smidigt .
skrev över det till bossen också eftersom jag blev tvungen nämna kryssningen för mamma och vad mitt beslut blev mycket båt resande men vill absolut inte missa den här chansen kryssningen eller.
prata lite med exet också som tycker att jag ska komma över på en stänkare i morgon så får se.
men skrev annars så får du sen den 12.8, hur jag är.
kan tänka mig em besvikelse är ganska 100 på detta .

Av anonym anonym - 14 juli 2020 01:58

jag har mycket tankar just nu måste jag säga.
efter att kompisen var sist här .
visste inte änns hur jag skulle skriva om detta men behöver nu skriva av mig som sagt.
vi kan kalla honom k.l heter nått annat egentligen.
innan han gick här i från då vi hade druckit ten etc etc.
så sa han plötsligt att han ville ha mig och sen inte lång där efter så började han smeka mig innan för kläderna på vid rumpan o brösten ville jag skulle komma i säng mm.
berättade för v när hon kom om detta och min dejt b samma sak trodde jag skämta om detta som jag inte gör.
min till lit för k. l har sjunkit är väldigt besviken på honom vet inte jag ska göra med kryssningen eller.
om det går att han får egen hytt har ju lagt nu runt 3358 kronor.
så kan inte slänga pengarna i sjön för ingenting nu.
inte har beställnings skydd så kan inte göra nånting.
har gått o tänkt mycket i dag och tänkt på det här och hur man ska ordna detta.
har frågat ett av mina ex och hoppas på få svar i dag av honom.
berättat allting för honom hur det ligger till.
är verkligen i panik nu.

Av anonym anonym - 12 juli 2020 23:09

har dom här dagarna okey ganska kyligt när vi var till bromma blocks på fredagen.
och sen vart regn till och från också .
i dag så vakande jag vid 12 tiden kändes ganska pinsammt måste jag säga att det gjorde men då är man allt trött som sagt.
hade en kompis i här bjöd på middag och så tog vi en promenad tvekade först när vi kom till hornsbergs strand om man skulle gå karlbergs kanalen eller ta den kortare delen av den men bestämde oss för den längre promenaden.
kom världens regnskur så vi tog bussen hem.
och börja tveka nu angående kompisen.
han är kär i mig det sa han rakt ut i dag eller närmare vill ha mig om man säger så.

i dag

dessa fyra bilder tog jag på gårdagens promenad som jag då gick.
sen första bilden är från 2 - 3 timmar sen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards