Alla inlägg den 4 februari 2020

Av anonym anonym - 4 februari 2020 22:01

    kommer göra mer och mer utmaningar åt mig angående gymmet.
när det gäller cykla o crosstrainern men med ett steg i taget.
sen när det blir varmare blir det lång promenader runt riddarfjärden.

Av anonym anonym - 4 februari 2020 14:34

har fått världens underbaraste pojkvän som ville ha mig dit i helgen själv för att visa skövde också .
ber min så kallade förvaltare sj om pengar alltså några 100 så att jag kommer både dit/hem som den jäveln nekar bara säger till han att han ska komma hit som att han inte skulle ha nått jobb att tänka på .
hade man haft pengar på kortet så hade jag inte haft problem men detta det här är verkligen sjunka lågt förstår inte hur detta sårar mig är ju inte direkt första gången detta händer och han ska vara förvaltare o hjälpa så alla funkar men han gör motsatsen.
hatar sånt folk behandla mig som en 5 åring tror att det är bara är bestämma över andra.
till och med pojkvännen skrev till honom och nästan skällde ut han också.
den här tönten är för stolt tycker om att klanka ner andra för dom inte är som han det märks så tydligt och sen tror att fortfarande jobbar som sin rang inom mimitären .
den här bilden får alla som jag berättar eller som träffa/sett/prata med han.
ingen normal person precis :-/


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards