Alla inlägg den 6 februari 2020

Av anonym anonym - 6 februari 2020 23:38

ingen försovning i dag alls med tanke på hur jag hade det i går när jag då vaknade halv tio i stället.

men hade då vart tjafs i stället och annat  som inträffat det som stog i jävla förvaltare. 

var dålig stämning mm.

men i dag vaknade jag gott och på bra humör  mitt lilla troll var på bra humör också så ska väl inte klaga på det hela som sagt var glad när jag kom ut i köket mm.

vi ringde älsklingen och pratade med honom en stund innan vi skulle gå.

sen hem och drack sista koppen kaffe också och stack till gymmet snackade med m en stund som jag kännt sen 2013 måste det bli nu och väldigt trevlig gymmes solstråle är detta helt ärlig.

cyklade en timme och sen efter det crossen blev det också.

funderade mycket på det här samtalet med sonens gudmor i går om hur jag ska planera allting nu angående älsklingen med hur man ska få allt gå i hop också och fungera.

om jag samtidigt ska lägga undan till en mobil också samtidigt.

har en aning ångest eftersom han ville att jag skulle ha med lill trollet och känner nej inte ännu eftersom det är så mycket som måste man måste vänja sig med.

inte bara vara ensam med mig utan också att 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards