Alla inlägg den 3 februari 2021

Av anonym anonym - 3 februari 2021 23:45

det blev en hemma dag i dag, hade haft ett anfall.
och nu känner jag i kroppen att jag inte orkar resa längre hur som helst.
har fått säga till om detta också för h och v angående grdiviteten.
men dagen i dag har vart att man nästan sovit bort halva dagen vaknde av att älsklingen ringde mig vid 15 tiden annars hade jag glömt lilltrollet helt och hållet.
men han hann gå ut en stund med kompisen som vi alltid gör i stort sätt.
nu dom här senaste veckan och fick kontakt när lilltrollet berättade om att jag hade en bebis i magen.
så var vi ute efter det en liten stund så dom fick springa av sig båda 2. och det märks att dom tycker om varandra också har kul ihop.
plus underbart väder också men väldigt kallt.
käkade och trött som att efter det.
sen pratade jag med h om det här också angående gradiviteten o resandet som jag nu börjar känna av också och hur pojkvännen inte lyssnar på en.
och hur man ska få honom att få det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards