Alla inlägg den 13 februari 2021

Av anonym anonym - 13 februari 2021 00:15

lämna lilltrollet men visst foglossningen kändes en aning när man skulle lämna lill trollet på dag och först kom dom här som skulle spola rören i badrummen och sen också när jag o lillen var på väg till förskolan så och på vägen så höll jag på att halka in i en schakt bil så att jag blev rädd nästan också.
men allt gick bra i allafall så ska ej klaga.
skulle egnetligen tagit blodprovet i dag men kände att jag inte orkade pga foglossningen.
så gick hem drack kaffet gjorde en in lista på vad som skulle köpas hem gick och t.
tog sin stund men kom hem och hann käka lite innan lilltrollet skulle hem.
han gnällde på att jag hämta han förtidigt.
men tid är det o man får hålla sig till.
men fick till slut hem honom också.
och bakat fettisdag men dricka vatten går bra .
har fått problem med sömnen sen denn vecka. och killen kommer i morgon hit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards