Alla inlägg den 27 februari 2021

Av anonym anonym - 27 februari 2021 18:45

mitt lilltroll ville följa med mig och killen ut så vi bestämde att ta en fika i solen och plus att lill trollet skulle få något i magen samtidigt.
så vi tog en lung promenad upp till fridhemsplan var bara snabbt in på apoteket och fixade en sak.
och sen bestämde vi oss för att fika vid västermalms gallerian på cafet där man kunde sitta ute i solen.
jag tog en cappuccino mitt lilltroll tog amerikanska pannkakor med hallon blåbärs sylt grädde.
men blev en riktigt mys stund för oss så ville älsklingen in till leksaks butiken men han bråkade om att vi inte skulle köpa något till honom det är bara om det blir en kris situation som man gör det annars inte.
men allt gick bra i allafall så klagar inte och vi hade en trevlig dag ute också.
och sen på kvällen var det melodifestivalen tyvärr dåliga bidrag men tyckte det ändå var rätt låt som vann i allafall.
men annars tycker jag nog att bidragen har varit dåliga i dom här tävlingarna som har varit som sagt.
men var i allafall piggare denna på kvällen när v kom hit så satt vi och pratade lite med henne i allafall om förlossningen o om vi har planerat något mer om detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards