Alla inlägg den 6 februari 2021

Av anonym anonym - 6 februari 2021 00:00

sov riktigt skönt i natt och trött var man ju i går också som sagt.
lilltrollet väckte oss dock märkte inte jag npgot av detta eller skulle visst ha lagt sig mellan oss och bara tagit lugnt hade haft huvudet på min arm också.
men hade trott var pojkvännens huvud som var där .
så blev det en promenad till maxi få hem mite saker plus att lilltrollet ville ut och leka i snödrivorna här ute på gatan som han fick göra som sagt.
och såg kände jag av foglossning på vänstra sidan som sen på hemvägen började sprida vid ryggen .
så snabbt packa upp allting och byta till hemma byxor och sen bara ta det lugnt.
bjöd mamma på mat
den här rätten som våran på bekanta på tenneriffa brukar laga i bland.
1 förpackning med lax eller filer
1 påse blad spenat
1-2 förpackningar creme fraiche.
sen på kvällen så melodifestivalen ända 2 låtar jag gillar arvingarna och danny saucede blev glad att dom.
sen efter det kollade vi på sista becka filmen var ett sånt skumt slut på den så man får se.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards