Alla inlägg under juni 2021

Av anonym anonym - 21 juni 2021 00:59

var i dag till nykvarn på en fika hos pojkvännens chef som verkade må bättre mem hade lite stöd med saker , men det vsr endå trevligt tyckte jag i allafall så klagar inte i allafall som sagt.
sen hem vägen pratade vi om finlands resan mm och som hade med den och göra har lova mitt större troll att komma saknar honom sen dom åkte häri från med typ tårar som runnit från kinderna efter man har mam har snackat med dom som sagt.
och minisen har hållit mig vaken 2 nätter i rad ockdå men min älskling bara typ har stört sog på detta men det var det han fick räkna med som sagt o nu har jag tagit över allt i stället.

Av anonym anonym - 19 juni 2021 10:00

minisen var vaken typ hela natten så jag var vaken till 04:05 så somnade minis.
sen i dag så kom älsklingen morsa låtsas pappa brors dotter på besök.
efter det bara lungt tagit en promenad mm.

Av anonym anonym - 18 juni 2021 00:58

en frustrerande natt för mig älskling som inte fick minis och somna utan till slut bröt ihop.
så jag tog över på natt kvisten var detta.
var till bvc och var nog ett av det löjligaste jag har vart med om helt ärligt tog vikt och sen nått med att kolla nått gulsot .
sen var vi visst klara så när vi hade bokat taxin och var typ 2 minuter i från så ringde dom mupparna och ber oss att komma tillbaka för vissa saker var bort glömda att kolla.
vi var völdigt irriterad.
sen hem och handla och sen handla och sen avstämmnin träff med en av fröjdllt

Av anonym anonym - 15 juni 2021 23:45

äntligen hemma från ks och bb det var trevlig personal många av dom var typ 3 som kändes. så där.
men hemma nu och super skönt blev ut på promenad senare på kvällen och rena storm byarna var det också, plus att jag skulle ta blodprov och andra dosen vaccin.
så en långsam promenad blev det till fridhemsplan o vårdcentralen där.

Av anonym anonym - 14 juni 2021 17:05

sov gott minisen hade lite orolig natt så sjöng lite för honom gick lite runt med honom sen var hungrig som bara den var han.
men bra att aptiten har ökat mm så vi fick be en undersköterska hämta ersättning, får ej förtillfället amma eller som sagt pga utredning av mina medeciner också.
men tanke på hur trött & slapp han var så.
så har suttit och pumpat och ska fortsätta tills jag har fått svar på det.
så har pumpa här några gånger tills läkaren kom gjorde lite undersökningar etc etc.
blod prov och såna saker.
och man har bara vänta och längta att få frisk luft och få röra på sig mm.
hade packat för 3 dagar så där blev jag besviken första gången och sen andra gång blev i dag när vi höll på att avstämma allting och kommer dom in och har mage att säga att vi inte får åka hem blev så besviken att pga av ett blodprov som jag har tagit tidigare eller under gradiviteten pga vimpat medecinen så i morgon blir det att ta blod.
men pojkvännen såg min besvikelse som jag fick och sårad ledsen arg.
så han gick o prata med dom om våran besvikelse så då kom nån annan in och sa att vi fick åka hem typ bad om ursäkt om detta men ärligt talat så vet jag inte tyckte jag blev bra behandlad dom första dagarna alltså 2-3 dagarna.
sen bad vi att få ta lite frisk luft men då accepterades bara pojkvännen trots att det var mer mig det handla mer om eftersom man har känns sig som fånge i ett fängelse.
så där blev jag besviken men höll mig lugn så gott det gick.
men att jag skulle bli kränkt ledsen sårad igen hade inte alls räkna med helt ärligt
och plus att denna läkare var ganska taskig i rösten samtidigt som att det var förbjudet åka hem trots det var överns kommet.
så i dag säger jag bara tumme ner som sagt.
men många trevliga sköterskor har det vart kanske vissa har vart dålig på förklara saker så klart eller gett olika budskap så att man har blivit förvirrad.
men nu hem i allafall landa lite nu få bra o god mat eller det man är riktigt sugen på som egentligen är en pizza och ingen färdig mat i fabrikat som jag hatar o man får låtsas man tycker det är gott som man inte egnetligen gör.

Av anonym anonym - 13 juni 2021 23:45

är först och främst väldigt frustrerad att man inte får ta och gå ut i friska luften känner att jag behöver .
gnälla över detta så gick dom med på att pojkvännen skulle få gå ut men inte jag trots att pojkvännen sa i från om detta att och sen när dom hade gått ur vårat rum så bröt jag ihop börja stor gråta helt ärligt och kände mig båse kränkt och ledsen har ju inte direkt mått bra av att må bra av att vara inomhus och inte änns fönstret har man kunna öppna.
får in amma tillfälligt eller som stör mig till 100 % som sagt.
är totalt frusterad av detta och tycker annars det har vart bra.
och sen tagit prover/tester etc etc som är rutin dock klarade jag inte av när dom tog fram sprutorna började själv gråta så att det gjorde ont i mamma hjärtat.

Av anonym anonym - 11 juni 2021 21:11

sov gott värmde upp den lilla som hade börja frysa som bara den så satte in honom i denna hemska sjukhus skjorta och sen hans täcke också.
hade honom så ett bra tag också.
sen kom barnmorska in och kränkte mig kände jag .?
med tanke på hur jag hade planerat allt och tänkt mig mm.
angående ammingen så har jag aldrig kännt mig så kränkt som jag gjorde helt ärligt.
och sårad blev jag så att jag började gråta riktigt ordenligt också.
berättade för syrran om detta bad mig ringa mamma på en gång som jag gjorde.
berättade allt för som ringde min ep läkare.
för att kolla upp den här nya som jag har och fick svar att det är inget med detta så läkarna här tror jag inte på ett enda dugg med tanke på förolämpningen och hur illa vid mig jag tog detta också.
kunde amna min första son så ska jag det nu också och tål inte att man säger mot mig.

Av anonym anonym - 8 juni 2021 23:59

ett anfall i natt som gjorde att jag vaknade med huvudvärk och försökte somna om när a hade väckt mig.
pratade med mamma en stund också angående min vrister också.
som rekomedera att ringa till förlossningen åka dit att kontrolla att bebis mår bra som jag gjorde .
så vi åkte dit fick kontroll på bebis där allt såg okey ut sen vänta på läkare som vi skulle träffa som tog c:a 3 timmar att .
sen ett akutfall på operation också så var nån extra timme.
men sen efter detta så kom hon och pratade vidare med oss en stund och tog i beslutet i gång sättning.
så ligger nu på ks på förlossningen o blivit i gång satt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards