Alla inlägg den 19 juli 2021

Av anonym anonym - 19 juli 2021 22:44

i morse till finland har längta så mycket efter min större son och ville tillbaka så fort som möjligt .
min pojkvän måste acceptera att jag har en son till och som är i finland på sommarna med min mamma och känns bra så än att hela tiden ha klagomål på det hela tiden som stör mig väldigt mycket också.
men för mig blir det här 2 fligor i en smäll jag får min båt resa och sen på kvällen träffa min större son att få säga rakt ut till han vad jag har sakna dig och samma sak från honom .?
man måste
man eftersom jag prioriterar mina barn före bröllopet med människor jag inte vet vilka det är eller känner och känner barnen är viktigare för mig vill finnas för både minis och den större.
i allafall gick båt resan bra med minisen och inte som sist.
gungade lite men inte hemskt.
men kanon väder som sagt.
såg serenade i hamnen i mariehamn också.
och en lycklig större son när man kom fram och jag med tår fyllda ögon när jag såg honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards