Alla inlägg den 10 september 2021

Av anonym anonym - 10 september 2021 23:45

i dag är det min födelsedag och man blir 39 år.
men dagen började med att en hjulet på vagen i går rasade ihop i går och fick ordna ett nytt hjul så vi kollade på market place.
hittade en annons och bestämde att mötas upp och få kolla på dessa.
frågade henne om dom var punkterings fria och hela som hon svarade ja och åkte som vi också gjorde.
men när vi kom så det första vi såg samma sorts punka som vi hade och sa nej trots att dom var punkterings fria lämna tillbaks och stack.
ringde lite barnbutiker men upp till 14 dagar leverans tid.
så vi åkte till en butik på fridhemsplan kunde hjälpa men fick tips om nån butik så åkte vi till arbrahamsberg där butiken låg.
gick snabbt och kom hem så började jag snabbt med min tårta som tog en halv timme eftersom jag förberett klart.
och sen på kvällen så kom min barndoms vännina med lite blommor.
sjöng och sen satt vi och prata till tolv men det var trevligt i allafall även om det blev sent.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards