Alla inlägg den 26 september 2021

Av anonym anonym - 26 september 2021 23:45

en fin dag i dag vi bestämde att gå ut med lilltrollet och mammsen till rålis skatepark en stund.
vi kom en stund senare efter att dom hade gått.
men fick se lilltrollet fara runt som en liten tok där och fick kontakt med nån kille i samma ålder som mitt troll.
men fick prova hans skateboard och som trollet tyckte var roligt och sen också ville gå en kurs i hur man åker skateboard så vi fundera på att köpa skateboard till honom nu.
men sen blev det lite kyligt så då ville jag röra på mig som vi också gjorde.
men på hem vägen så då började jag känna mig rätt kränkt och sårad egentligen eftersom min kille inte har med mina pengar jag får in på kontot att göra vad jag gör med eller hur jag handskaks med dom.
och varför jag känner mig arg och sårad så är det här att han försöker lägga sig i än att jag får ta och lära mig själv i stället .
bara för att jag vill ha en ny väska och som jag hittade på båten och blev kär i den så vlev killen skit sur i ställlet eller ska han bli skit sur när jag skaffar mig min nya iphone också .
men som sagt mina pengar.
men fick världens utskällning om det är han som ska betala allt på tenneriffa och sen det ena efter det andra så jag tog illa vid mig också.
från och med nästa månad så kommer jag spara efter båtresan till helsingfors vill ju tröffa min andra syster också så klart hon är ju också familje medlem.
detta måste killen acceptera att vi är en familj som reser mycket till finland hemma nån månad och sen utomlands en månad det är viktigt för oss o alltid varit också.
men från och med 18 oktober kommer jag börja spara förutom om det är något tlll mina små sltnisar som behövs der har jag lova mig plus att jag kommer nu då efter 18 oktober börja skriva upp allt på mitt sparande också.
för att jag ska klara mig på tenneriffa och att killen ska sluta kommenttera mig hela tiden eller kritisera mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards