Direktlänk till inlägg 23 maj 2022

Hemma dag & utvecklings samtal

Av anonym anonym - 23 maj 2022 21:51

Sov bra stora sonen väckte mig i dag efter att jag hade somna om en stund också.
gav minis mjölk & vänta tills han var klar med den & efter det så gav han frukost.
Sen skulle över till andra delen av lägenheten för att umgås med mammsen & få leka med sin store bror innan han skulle till skolan.
Så sen när stor trollet gick till skolan & minis somnade så bestämde jag mig för att göra maränger för en tårta tänkte jag mig eftersom minis fyller år & eftersom vi reser bort.
Syrran kom snabbt över en sväng också för att lämna något papper som mammsen skulle ha hand om.
sen så blev det att ha utvecklings samtal också på skolan i dag & som gick bra mycket hade gått fram också som var skönt att höra.
finskan sakta men säkert också som var skönt att höra också för den delen.
Armen mår mycket bättre i dag också men inte helt frisk ännu är det precis.

Ser så äckligt ut & hur ömt det är också så klart för min del.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 14 juni 23:39

Sista dagen i dag här i Stockholm oct sista dagen på förskolan och hoppas på att nån hoppar av på den skolan som sonen går och som har också förskola. Jag vet ju vem det är som anmälde och tyckte det var ur jobbigt o prata med. Och sen runt skulle ...

Av anonym anonym - Torsdag 13 juni 23:10

Minis skulle till förskolan redan vid åtta och efter detta så då . Gubben var hemma i dag pga magen har krånglat också så klart. Men skulle i väg och ordna något var det, och Jag började packa och sen kolla på student grejen. Så har dagen vart ...

Av anonym anonym - Onsdag 12 juni 22:39

Sov lite till och från i natt en gnällde om att frysa minis hosta.Sen skulle jag bli väckt för lite tips om han skulle jobba eller inte.Sen somna jag om och sen där runt halv åtta vaknade jag .Oct kvart i åtta så gick min större son till skolavslutni...

Av anonym anonym - Tisdag 11 juni 23:17

Kvart samtal i dag Och när det väl började. Var väldigt spännt måste . Det var mest bilder dom som visade upp Så ungefär en halv timme tog detta. Och sen en liten diskussion om det här med anmälan. Sen hem drack andra koppen kaffe också B...

Av anonym anonym - Måndag 10 juni 23:42

Hej och hallå! Kände mig ut trött i morse och gränsfall till att jag somna om. Minis fyllde år i dag 3 i år och personligen kan inte jag alls förstå detta eller helt ärligt stora killen.plåga mig med att prata med en av pedagogerna på försko...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards