Direktlänk till inlägg 16 maj 2024

Mardrömmen igen

Av anonym anonym - Torsdag 16 maj 22:59

Sovit gott minis också solen sken också .
I dag förskole dagen också till och med var det.
Så kanske därför också men gick bra att lämna honom och när vi gick över gatan så då blev det att han stoppade en bil med att visa stopp tecknet.
Följde med mamma upp till cykel butiken och lämnade i sonens cykel pga sambons lathet och tycka att vi tjejer dom som ska göra allt medan dom som tjänar pengar.
Vilket har gjort en lathet till 100 % med att tro att han inte ska behöva göra nått än jobb.
Gick till mie thai och köpte hem mat också och satte oss på gården och åt.
Sen ta det lungt och sen hämta minis och trodde det inte skulle samma visa igen som i går med att han gick in i någons lägenhet och fick i går ta mamma till hjälp.
Och i dag samma visa om igen var detta har berättat på föris när man hämtar honom att han ska hålla mlg i handen men han släppte mig direkt sprang direkt mot den jobbiga gluggen som finns där staketet är skulle hålla på och sen kom det smyger sig in och sen efter detta.
Förskolecpedagogen såg mig springa som e.b galning och ropa på minis som inte kom fram så pedagogen som var på mindre gården kom och hjälpte mig har berättat för en av dom hur han ska varje dag göra så här och nu fått bevis på detta i allafall att det är sant .
Sen blev det en lung kväll i allafall i stort sätt .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Söndag 30 juni 22:03

Sonen vakna på gott humör precis som jag . Vi klev upp han väntade med att gå till Mimmi eftersom hon ville va i fred och äta frukost mm. Så han försökte förklara för mig att han ville vänta och titta på apa ett barn program som han ville se en s...

Av anonym anonym - Lördag 29 juni 21:53

Skulle regna och åska hela dagen i dag sa dom på vädret i går.Natten var lite till och från också hade alldeles för varmt och sen vakande minis em gång och ställde sig upp och slog mig en gång och mamma kom i en gång också undra vad som händer också ...

Av anonym anonym - Fredag 28 juni 21:41

Grymt varmt i natt och runt 04:00 som det allt blivit svalare i stort sätt. Lillen väckte började gråta till och sen lung jag var och titta till. Så vi klev upp före en stund och gosade också.jag har hållit mig i skuggan och endå svettig vet inte h...

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig. Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt. Vi fick i...

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta. Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han. Skulle till butiken och då bröt helsiket ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards