Alla inlägg den 23 maj 2024

Av anonym anonym - Torsdag 23 maj 23:07

Vilken dag egentligen denna natt har jag sovit hyfsat trots lite drömmar angående händelsen i.
Lite förkämpad av vissa saker med att jag fick med mig några lappar med olika bilder för att förbereda saker också men vi har inte det Problemet här med att behöva använda olika bilder visar i morgon
Tycka att det är jobbigt att lämna minis på förskolan och vara obekväm känna mig utpekad dom inte vill ställa upp med vissa saker eller få bukt på detta .
Strålande väder i dag små blåsigt också .
Drack kaffe gjorde mig i ordning också och sen prata med mamma om lite saker.
Gick upp till normal köpte 2 hårmasker eller om man ska kalla det hår olja som sagt.
Köpte dessa hårmasker
En getin fångare
En scalp brush
Isglass formar med kaniner
Fotmask
Det var på normal och på Ica Max

Vit bh
Svart klänning
Sol kräm/after sun
Ansikts solkräm
Alla nivea var detta
Jordgubbar
Och runt halv tre hämtade jag minis eftersom mamma skulle gå nånstans vid tre tiden och gjorts upp att hon ska med.
Och på förskola. Så tyckte jag att dom smörade får mig ganska mycket till 100 %z
Har ingen till lite länge har bara 1 men hon jobbar. På den mindre av delning helt ärligt .
Men har nu ocldå sökt till finska förskolan/skolan så att det är fixat också till och med.
Och sen på efter middagen så då skulle man skämma ut mig helt ärligt till 100 % väldigt om jag ska vara ärlig.
Ärligt talat så går in mamma och sambon i hop och sen där på går inte min större son och gubben i hop som jag trodde .
Och sen har jag börja prata med en kille tycker om honom väldigt mycket också enda är ju att han bor i Småland det enda.
Men mamma och gubben och speciellt gubben som börja gallskrika åt varandra som bara den.
Medan jag och minis var i sov rummet och hörde detta.
Kommer snart inte orka om detta fortsätter också till och med.
Och under dagen gjort lite videos

En grym mugg helt ärligt för mig z

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards