Alla inlägg den 13 maj 2024

Av anonym anonym - Måndag 13 maj 23:11

Sov gott hade svårt somna och svårt att förklara hur.
Typ mardröms aktigt också enligt mig man vakna upp i från en mardröm ungefär så om man tänker på det viset.
I dag så började dagen med att minis person 1 vakna sen där på jag sen gubben han hade i dag kurs i Sumpan .
Minis hade lite bråttom och hade att gå till förskolan .
När en efter en skulle till skolorna.
Minis ville ha med lite mer kallare jacka och vinter stövlar ?????????.
Och favorit tröja oclså till och med oclså .
Under dagen så blev det äta frukosten och sen där på till normal med. Då gubbens kort och få hem vår servetter också där på till Ica var sugen. Att titta på mera smink men när dom inte har det som Intressserat mig eller.
Men varmt var det i allafall .
Jag gjorde mina videos och sen ut i värmen.
Annars ta det lungt resten av dagen också.
Gick ut med sonen en satins med cyllem märks har gillar swlr.









Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards