Alla inlägg den 14 maj 2024

Av anonym anonym - Tisdag 14 maj 22:46

Sovit gott jag och minis och han var enkel att få till förskolan i dag.
drack sista koppen kaffe och sen gick till Ica maxi fick bland annat en beställning av mamma också.
Det var riktigt varmt och skönt också . Gick till maxi och gick .
Var sugen att titta på rosor också men när vi redan har nu.
Men köpte lite annat och hittade en sånt fin färg på läppglans också i den här nya varianten som kommer att matcha mig också närmare 2 färger är det jag pratar om.
Dock vet ej namnet .
Luchen blev en jordgubbs smoothie super god också till och med än vad den i blåbär blev till och med.
När jag hämtade minis så blev det panik att han genast skulle ta och springa i väg genom staket som är närmast gatan med glipor på kanterna så barnen kan springa ut.
Och hur frustrerande detta är också i stort sätt också inte bara när gäller mitt barn och så men många andras också så klart.
Längtar efter kryssningen nu och sen där på blir det till åbo med Baltic prinsess ska kolla priser på också.

8 jordgubbar
1 dl grekisk naturell yoghurt
1,5 dl mjölk
2 tsk Strö socker

Och som extra tog jag lite chia frön

Dagens steg

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards