Alla inlägg den 17 maj 2024

Av anonym anonym - Fredag 17 maj 23:06

Sovit gott trots jag trodde detta var lördag till och minis sov vidare en stund och typ 10 minuter.
Kom upp och lungt ett tag men inget skrik längre som tidigare och bankande i väggen eller nu nästa på 2 veckor super skönt ärligt talat och jag hoppas att det inte börjar igen.
Men sen till förskolan blev det att bära honom typ hela vägen dit.
Efter dettas när jag gjorde ett video klipp ringde förskolan och möttes upp prata lite pedagogen missförstod mig med detta och då kom mardrömmen orosanmälan igen efter valborgsmässoafton.
Jag visste inte hur jag skulle berätta åt både mamma och gubben om detta.
Mamma ringde direkt och pratade om detta.
Och hoppas nu på det bästa helt ärligt.
Annars till Ica och köpte en ny och fin lipgloss med namn 010 när nått med cady .
Hem gjorde en video med energi dryck 2 olika smaker men med jordgubb var bättre.
Sen rested av kvällen lugn.

Stegen i dag

Blåbär /hallon chiafrön valio vanlij yoghurt laktosfri.
Super god

Köpte den ljudet men sugen också på den andra också smått orolig för mörk i nyansen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards