Alla inlägg den 18 maj 2024

Av anonym anonym - Lördag 18 maj 23:23

Sovit gott jag och minis även om jag inte går in på vad som hände i går eftersom det har lite med det privata att göra.
Som gjorde att jag fick en väldigt skum dröm och som har med detta att göra.
Men i dag var det helt underbart väder också och min syster kom på besök hos oss en liten stund också.
I dag gick vi ut efter att min syster hade gått hem också.
Så tog en glass och sen på espressohouse.
Minis tyckte vi skulle dit.
Men satt och njöt i solen en stund
Och köpte den här boken omgiven av lögnare nått liknande älskar denna serie göra jag.
Menx började typ läsa när vi kom hem i allafall. ( rekomderar hela denna serie)
Köpte shorts och i går och så nu har jag i allafall några stycken.
Ska lägga en bild på dom oclkså
Eftersom favorit shortsen pajade till och med.
Men ska kolla om det går att sy ihop dom där det har pajat.
Plus längtar till Finland också så klart inte bara för kryssningen utan också inför sommaren och åker då 2 veckor efter detta.
Och sen bara ta det lungt några månader ett tag.
Mysa med båda ungarna plus försöka hitta en ny bikini på hm. .
.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards