Alla inlägg den 19 maj 2024

Av anonym anonym - Söndag 19 maj 23:32

Sovit gott har jag och minis det var underbart väder i dag åt frukost i lugn och ro.
Vi bestämde att gå och kolla efter badleksaker till honom bland annat var det en vatten pistol också ungefär kanske hittar nått mer.
Och sen fundera rätt mycket på saker i dag och bestämmt mlg efter problemen med förskolan.
Jag ska ta och byta till där sonen går i skolan och sen så efter detta så var Inte sambon så ärlig när hans mamma ringde i går så berättade kunde han inte ens säga något om hela utan att anklaga personen i och vågar inte ens säga det eller om det är att han inte vågar hela historien.
I var till normal köpte hem ett par ögon masker och hår masker en av dessa provade jag i går.
Älskar den behöver lite sånt här nu under månaderna i Finland.
Ögonmask.ansiktsmask, hårmask.
Jag men egentligen inte jag som betalt dom låna gubbens kort .
Så varmt i dag och förvånar mig inte om det kommer ett åskväder snart eller regn väder.
Minis har var småkrånglig i dag .
Skulle åka i fart dåre fart ockdå i dag på balans cykeln också.
Min lilla gubbe , sen på kvällen så undra gubben var jag pratade om Finland och den 14 juni då när jag hade tänkt att åka men visst var händer jo då sa gubben att han hade tagit pappaledighet och trodde allt var ett rejält skämt också.
Så jag är besviken på detta helt ärligt jag behöver allt egen tid oclså .
Köpte nytt läppglans också i jätte fina färger också.
Har många fina nu att variera mellan älskar smink också.
Men lite mer sminkpaletter vill ha i revolution och sen i ett finskt märke .
Och i mina färger också.

Älskar denna super för oss med pigmentfläckar.

Nya skorna

Sugen på dessa också

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards