Alla inlägg den 27 juni 2024

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig.
Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt.
Vi fick i dag runt 32 ungefär tack och lov så blåste det lite .
Mamma skulle genast hacka på mig pga mig övervikt som jag har.
Skulle säga ganska taskiga saker mot mot som är typ retning mobbning och det kan hon inte inse själv tvärtom närmare.vad hon håller på med .
Hem vägen sen ett väldigt tjat om stranden också så jag nästan hade lust att skrika sluta tjata men sa till den större .
Men gjorde upp att att hon går före med dom så kommer min mage hade ju inte börja funka ännu .
Så gjorde i ordning mig och sen efter detta så då gick jag ner till stranden.
Så skulle jag få ännu ett klagomål på nytt för att bryggan var lite sne när jag satte mig eller ställde ska alltid vara nått fel på mig.
Men tog ett dopp men tyckte det inte hjälpte så mycket helt ärligt med att svalka sig köndes som att det var lika varmt i luften som vattnet.
Och knappt nån hunger känsla av både mig o lillen pga värmen.
Sen var det bus och lek också .
Och på min veranda så fick jag världens geting invasion så jag vågade knappt sitta där.

På bilderna är det hack spärrarna också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards