Inlägg publicerade under kategorin Finland

Av anonym anonym - 21 juni 2019 15:22

sov gott i natt gjorde jag, dock har min mage inte vart som den ska precis tyvärr.
men i dag är det midsommar nästan 30 grader varmt är det också men det blåser så det är ändå behagligt ändå .
vart på stranden ungefär en timme i dag med mamma och lilleman också var grymt varmt.
men maten hade jag redan förberett också för den delen också inte i hela dagen i dag skulle allt gå pga ostbomb och choklad tårta dock ingen kokko brasa i år för att det var för torrt både på land och sjöss så det blev bara grillning i dag i stället när det var dags för detta.

ostbomben

choklad tårtan

Av anonym anonym - 18 juni 2019 22:30

var till mat butiken i dag köpte hem små saker i dag också som jag kommer att behöva ha till midsommar afton också.

annars bara umgåtts med lilleman också har jag  gjort och myst med lilleman i stort sätt hela dagen också.

det är vad som har hänt här i dag.

Av anonym anonym - 16 juni 2019 22:30

mitt lilla troll väckte mig i dag och hade fått höra av mamma att det första han sa var att väcka mamma så hade han fått gå och göra det.

Men hade ändå nästan vakna till när han eller precis öppna ögonen med närmare ord.

Åt frukost och lekte med min älskling också gjorde jag sen gick vi ner till stranden också och satte oss på bryggan med min lilla älskling höll på att leka i sjön.

Så där var vi en stund med honom, dock fick jag höra av ett par grannar att dom precis hade sett en orm där i sjön som skrämde min en aning.

Och att man satt och spanade på om man såg en sånt otäckt djur i vattnet eller gräset.

Annars har dagen varit väldigt lung i dag och seg har man varit också för den delen som inte varit underligt eller så klart.

Av anonym anonym - 15 juni 2019 22:15

resan hit till villan gick jätte bra  man satt typ ute på däcket hela tiden var väl totalt 2 gånger under resans gång var först att byta kläder och sen då för att ladda moblen en gång också.

Men underbart väder har det varit under hela resan

och finns inget bättre än båt färd vare sig det är kryssning eller regjulärt som sagt.

Men var pigg för att vara slappa i solen hela dagen måste jag allt ta och säga att det var.

Och dom hade gjort om resturangen till en fastlane också på denna var riktigt fräsch på baltic princess också var detta.

Men sen när vi var en halv timme i från åbo så då kom det 5 stycken stridsplan flygandes över båten också.

och sen kom mamma och mitt lilla troll och hämtade mig i hamnen.

Av anonym anonym - 1 juni 2019 22:54

en kryssning som blev jobbig när man skulle hem och inte lite eller måste jag säga.
en trevlig dag i helsingfors med mitt lilla troll och sen mamma .
åt en lunch och sen till mumin cafet som mitt lilla troll så vi var dit och tog en fika .
men kändes verkligen hemskt att lämna mitt lilla troll med tanke på hur glad han var och hur saknad man allt också så det kändes hemskt.
och började stor gråta sen när vi var tillbaka i hytten och jag skulle göra mig i ordning också fick verkligen ta rejäla djupa andetag måste jag.
vet inte tyckte att min kompis var ganska tråkig som bara typ ville vara i hytten och var och röra på mig.
vid frukosten vill kompisen göra ett stress test på mig som han fick och det första som kom fram var stress.
det har med att göra det här företaget som är på mig med pojkvännens paket kan inte änns åka i väg innan jag får höra något.
så i dag fick jag riktigt ryta i från innan jag kommer att kollapsa .

Av anonym anonym - 23 februari 2019 23:45

vi kom Fram halv elva tiden jag kom upp före kompisen några minuter och sen han .

gjorde oss i ordning för frukost också dock var inte mitt älsklings café öppet som man hade hade hoppas på mm. men syrran kom och hennes son till cafet för att äta lote också mat.

när dom hade gått så då berättade min kompis en sak som gjorde mig en aning fundersam och sen skrämde mig också så klart.

men att han har skulder dock vet jag ej hur mycket det handlar om vet inte äns om jag vill veta det eller precis.

men sen kom vi i väg till stan i allafall mötte upp äldsta systern också vid svenska teatern.

men möttes upp där också gjorde vi och for till något som hette fiskehamnen som visst är något köp centrum också som jag förstått rätt nytt också .

men hittade ett par tights där på hm men resten var på uff för en euro och sen en fika också .

hittade lite gymmbyxor där också. Till och med.

sen en fika och sen tillbaka mot båten så då ringde systersonen och fråga vad vi gjorde så sa att vi var på väg tillbaka till båten så att jag skulle höra av mig när vi kom ombord igen och han lät väldigt ledsen också så klart.

men vart rätt tufft har det med syrran och speciellt för systersonen också.

så vi sågs en stund sen gick han tillbaka till sin hytt också  och så ringde syrran också bad mig ha lite koll på honom också så klart som jag lovade att göra också  så inget skulle hända.

men möttes upp senare också sen blev det middag och sen till natt klubben för att se på showerna också.

men blev en rolig kväll i allafall och det som allt var huvudsaken också så klart.

blev lite drinkar också med mycket vatten inblandat också.

docK tyckte jag att kompisen var en aning stel på disco golvet och det märkte man också att han var men jag och systersonen släppte Loss lite.

men.

men Var helt utan röst helt och hållet också var jag när vi anlände Mariehamn också .

Av anonym anonym - 20 oktober 2018 23:15

Detta tog jag då från när i anlände till när vi var i helsingfors .

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.