Alla inlägg den 6 december 2014

Av anonym anonym - 6 december 2014 23:19

Hej och god kväll!

VET ATT JAG HAR LOVAT ATT INTE SKRIVA SÅ MYCKET MERA OM BEBISEN JUST NU/FÖR TILLFÄLLET MEN NU BEHÖVDE KÄNSLOR KOMMA UT SÅ JAG KAN FÅ ETT LUGN PÅ NÅGOT VIS.

MEN I MORGON SÅ SKA JAG INTE DET DÅ BLIR JULPLANER SOM SAGT.

 

Är inte glad egentligen smått deppig har börja tycka att allt bebis prat är bara jobbigt och irriternade har tröttna.

När syrran var här i går och när det snacket kom upp fick dom bara mm av mig eller ordet typ ,innerst inne mår jag inte bra alls känner det både in i från kroppen helt ärligt.

Så kommer mammsen in och kastar skit på mig som det skulle vara mitt fel och vad har jag gjort henne egentligen ingenting helt ärligt förutom att jag skrev sanningen till kompis på fb om hur jag egentligen mår av denna oplanerade gradivitet och hur mycket jag har nu ledsna på detta och allt snack eller ordet bebis snack,
har inte längre nån ro i kroppen, och känner att jag måste redan planera nu ett schema till mig fram för över dom dagar jag ska ha egen tid och kryssningar och bebisen.

Men i dag sa jag i från till mammsen angående att amma sen får människor tycka vad dom vill men alla vi är olika på den punkten och tycker och tänker och vad som känns bäst också så klart.

Angående förlossning är jag ur besviken på att det inte blev något kejsar snitt som jag hade hoppas på och ställt mig in på och sen det andra att nu försöker mammsen bestäma hur jag ska amma.

Det är ju en sak som är upp till mig hur jag vill och tänkt och inte henne egentligen har det varit så i stort sätt med allt under dessa 34 veckor att det är hon som försöker bestämma ,beganat något som jag egentligen hatar eftersom man aldrig vet vem som haft det tidigare och jag hade ställt in mig på helt nya saker från kläder till vagnar och sängar mm.

Men i hennes ögon beganat och snåla och hålla på .

Älskar min mamms men önskar att hon kunde ha nån gräns till vissa saker utan att gå i taket, och vad jag tänker och tycker och tänker också så klart allt kretsar inte runt henne bara vem är det som är oplanerat gravid egentligen.

Besviken angående vagnen när man fick veta att det belgiskt företag och därför inte fanns tillbehör till den vad händer om det är något som går sönder på vagnen så går det inte få reserv delar till den.

Nä är grymt besviken hoppas verkligen att min papps hittar 2 hjul till den annars tänker jag sälja den så nån annan får ta det problemet i stället och sen köpa ett märke som tillverkas här.

Så började dagen i dag  i alla fall, och sen gick jag ut bestämde mig för att köpa hem en amingspump  i dag tänker göra på mitt sätt som sagt.

Tänker verkligen inte kasta fram bröstet när man är ute och skämmas så är det bara och med tanke på så mycket man läst och hört så verkligen inte är ganska känslig med punkten som sagt är rätt fin i kanten där tyvärr.

Men har i dag också köpt en floppys ska köpa 2 till såna  i andra färger den här begie en i blå också och den 3.e blir en liten tiger tror jag om jag inte hittar i samma figur.

Kunde inte bara låta bli när dom var så himmla gulliga som sagt, att knipsa fast på suffletten på vagnen också.  

Visst kommer spara alla bebis saker sen man kan ju aldrig veta vad fram tiden säger eller men då ska det vara med rätt kille också och inte som denna gång ordet våldtäckt.

Men ska lägga ut bilder på floppyn eller den första floppysen innan jag har köpt 2 till som sagt.

Plus på min mage vecka 34.

Visst kommer en till såna här varannan vecka som jag gjorde sist så man ser hur den växer lite jobbigt när man inte kan raka sig på privata ställen om man säger så då under armar går ju och ben såna delar men inget annat.

Försöka lyfta upp magen så gott det går och använda spegeln känns konstigt.

 

Sen har jag varit lite nere i dag har sakna min Bjarne mycket som dog i byggolyckan han var verkligen en del av mitt liv och en väldigt viktig person också precis som min älskling också vi hittade ju tillbaka till varandra också och har verkligen stötta mig genom detta också som min vikt nedgång.  

Fick lite kontakt med honom i dag och han är lite som jag deppig vill inte gå in på dom detaljerna om varför han är det skulle kännas grymmt fel.

Ska i morgon ändra denna bakgrund var inte nöjd med texterna jag valde är jag grymmt nöjd med åtminnstonde.

Vill ha nån snygg röd färg med en snygg grön färg.

 

 

Min floppys 1.           Mamma mage v 34.

 

Ska lägga upp dom andra bilderna också det går och jämföra sen sist.

bebisen vägde 1,700 gram och som var väldigt bra och växer som den skulle också bra det också

och alla mina prov på kontrollerna också så bra ut .

men älskligen måste ju som sagt också lära känna honom varje sig om han blir plast pappa eller vill bara lära bebisen

och ha kontakt.

Men den biologiska finns ej med i bilden mer och som resten av den löjliga själv goda familjen.

Varför ha kontakt med som är anmäld och sen våldtagit en ,fast han visst att jag har känslor för en helt annan

och inte honom.   

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards