Alla inlägg den 25 december 2014

Av anonym anonym - 25 december 2014 23:30

Lite bilder på mina jul klappar och det som ska till lilleman och det han fick av mammsen i julklapp.

 

Men börjar med det jag har gjort i dag underdagen.

 

        

4 nappflaskan Fram delen   Bakdelen på filten hans 3gosedjur.

 

 

 

 

 

 

 

Och här är mina julklappar som jag har visar bara dom men inget med reklam och göra eller något sådant.

 

 

nya tandborsten   nya boken       


    

Strumpor 1  strumpor 2.

 

 

god kokboken  skötväskan

 

Så det är både lillemans julklappar och sen mina julklappar som jag fick

även om jag fick låtsas att jag inte visste om dom blir väl samma sak nästa år också misstänker jag.

Men glömde en bild på lilleman så lägger ut i morgon den bilden.   

 

   

Av anonym anonym - 25 december 2014 22:02

Hej och God kväll

 

Paus på sällskapsresan nu så tar och passar på att skriva .

Sov som en stock i natt så att jag riktigt hade börja snarka och det är väldigt sällan som jag gör,men gissar på att jag har varit extremt trött.men sen är man ju gravid också som sagt.

Märkte i dag att hon som tar hand om fallet med barnets pappa så hade hon maila men har inte orka svara eller vill.

Drog tillbaks den för lillemans skull och inte för våldtäktsmannen hon som tar hand om det här verkar ju inte veta vad autism är  eller förståndshandikapp är med tanke på att han har det.

Men det är för bebisens skull som jag drog in den här som sagt.

 

Denna dag har varit lugnt blev en halv timmes promenad. och blev äntligen klar med filten som man har hållit på med nu i nästan 3 månader och det kändes riktigt skönt att den är klar nu helt och hållet.

och har i dag varit - 7 grader här i dag och nu på kvällen så blev det runt  - 12 eller - 13 grader kallt.

Och ska nu planera i hop min bb väska måste också köpa hår schampoo på måndag och balsam bland annat och sen blir det min sats väska som jag tar med mig.

Men blir att köpa hem blöjor och olka kräm mm.

Antar att vi måste köpa en åkpåse också för syrran har ju inte ännu gett mig den som hon ska att hon skulle så kan man lika bra att köpa en ny i stället bättre det i så fall. med tanke på att det är inte så lång tid lång tid kvar nu .

Nu är sällskapsresan 1 jag ska se.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards