Alla inlägg den 18 november 2016

Av anonym anonym - 18 november 2016 23:58

Hejsan och hallå
Har i dag fortsatt på mitt gosedjur till sonen visst är ett prova denna gång också innan jag tar mitt beslut.
Det blev gymmet i dag och körde kondition med nivå 5-6 precis lagom tyckte jag.
Fortsatte dagen med mitt deg projekt
Som jag håller på med.
Annars hemma hämta mitt ??? på
Förskolan.
Men shit vad det regna ????????????????.
Dejten hörde av sig på kvällen och fråga om jag ville ses som jag sa
Ja till ? så gick till en bowlinghall
Och vi spelade en timme men jag hade väldig roligt.
Ska från o med i morgon försöka börja skriva via datorn.

Av anonym anonym - 18 november 2016 00:55

Hejsan och hallå!
Lova mig själv att börja skriva på
Datorn och god tid också.
Dom här senaste veckorna har blivit så sent så ligger i säng och och dagen efter i stället blir detta.
Jag är ganska ledsen och sårad sluta med att jag bad min förvaltare att låta mig vara i fred och varför för mitt humör inte ska gå ut över honom .
Känner ju mig ledsen och väldigt sårad vet inte längre vad jag tycker om honom längre eller efter detta .
Jag är ju inte direkt den tjejen längre som säger ja till precis allting och för snäll och accepterar saker som bara känns fel för jag aldrig våga säga nej.

Så bad honom i stället för låta mig vara ett tag blev så väldigt arg och ledsen tycker det är så respektlöst och oförskämt låtsas att han inte vet
Min pt var eller.?
Vem Bla Bla vill ej lägga ut hennes namn .
Fast man hade gjort upp saker och ta direkt kontakt med pt.n som nu förvaltaren nekar vem det är.
Mina pengar och har rätt att göra vad jag vill med dom från sambons ersättning.
Råd acceptera av människan men aldrig över hur jag känner mig
Behandlad små barn fasoner mot en vuxen tjej.
Har annars vart hemma börja virka på en zebra nu i stället.?
Och lilleman var glad när jag hämtade honom.

Och butiks förbudet jag fick är nu på 2.a dagen med lite socker abstinens också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards