Alla inlägg den 2 november 2016

Av anonym anonym - 2 november 2016 23:48

Hejsan och hallå!
Snö? Vad mer kan man säga än detta egentligen.
Så har i dag snöa i stort sätt hela dagen o dag.
Promenad upp till Fridhemsplan i snabb takt och sen hem.
Följde med min mamms till maxi också .
Ska köpa nya gran nystan tills nästa gång jag ska hitta på något och att virka sen jag är klar med överkastet att ha till sommarvillan.
Och detta gjorde jag också och det är
Små elefanter super gulliga men ska virka en först och sen lägga ut här.
Prata mycket med min dejt i dag också har jag.
Och haft lite funderingar om ordet våldtäkt som jag blev antastad av.
Tycker han ska höra sanningen innan den kommer ut andra vägar är direkt
Jag är ingen tjej spm direkt håller käften om saker som är fel.
Blev dicte i kväll via nätet i stället eftersom min mamms hade tvn igår.

Av anonym anonym - 2 november 2016 00:22

Hejsan och hallå!
Blev en lugn dag här i dag elände till väder bara regn ????? vet inte vilken tid det börja men regn kan man nog allt säga att det är.
Har sms.a lite med min kommande dejt och en fick jag säga tack och hej till kände att han inte riktigt var min typ av kille och vad jag är ute efter för kille.
Som han har den här vill inte ännu berätta för mycket eller om honom men det kommer.
Fick också ett larm installerat hos eller ska installeras också.
Och så något kort som vi ska använda i stället att trycka koden när man ska göra saker än att få larmet på i misstag o polis brandbil ambulans kommer i onödan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards