Alla inlägg den 17 november 2016

Av anonym anonym - 17 november 2016 00:36

Hejsan o hallå!
Dagen starta bra efter lämna mitt ?? på förskolan.
Jag var till gymmet en timme körde crosstrainer.
Hoppades på att hinna säga till min
Pt också men gjorde ej det.
Min älskade syster ringde också frågade om jag kunde komma över med hennes dator också.
Så jag sa att jag kommer efter gymmet dit också ?.
Som jag gjorde också pratade om allting och det känns skönt också att
Kunna prata med henne om allt i stort sätt också.
Träffade hennes kill kompis också som kom över på kvällen också innan jag gick.
På kvällen kom ett sms av min
" förvaltare" som inte fattar att jag har känsliga punkter och just på dom punkterna måste jag få bestämma själv hur jag ska lägga upp det och hur jag ska starta.
Denna punkt är då vikt & träning och hur jag ska gå till väga med det är bara som man själv kan göra och det kan inga andra göra åt en om man själv inte tycker det är ok.
Fick meddelande av min " så kallade förvaltare" som började låtsas vem min pt angående hennes namn inte
Veta vem det är.
Eftersom vi gjorde upp på mötet
Att jag skulle ta kontakt med en dietist och sen direkt med min pt.
Och nu låtsas att han inte vet vem det är hur kan man?
Är nog så tacksam att min kompis var med på just detta möte så att man
Har ett bevis på det hela i fall min
" förvaltare börjar låtsas att inte veta eller att låtsas glömma" som detta
Fall .
Jag blev så upprörd att jag faktiskt helt ärligt börja gråta eftersom detta är min känsliga där jag personligen själv måste få bestämma från starten till slutet .
Jag blev verkligen upprörd och sårad
Också kände intrång samtidigt
Med tanke på att det här nått som
Jag själv måste få bestämma hur
Jag vill ha min start och slut.
Tänker nog berätta detta för mina
Föräldrar i morgon att jag tog riktigt
Illa vid också för det gjorde jag
Och gör när det har med detta känsliga ämne att göra. ??
Råd är ok men att andra inte ska bestämma är ej ok.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards