Alla inlägg under januari 2018

Av anonym anonym - 26 januari 2018 23:45

kom upp halv nio i dag men har med göra att det projekt som man har lillemans födelsedags kalas har verkligen tagit energi på mig helt ärligt men ändå på ett bra sätt i allafall trots att en kompis vart lite orolig för mig dom här dagarna med att man skulle kollapsa måste jag säga en killkompis som verkligen bryr sig till 110  och som jag allt uppskattar också.

denna vecka sen söndag har man bara bakat och bakat och bakat till mitt ❤️ Födelsedags fest nu eftersom hans riktiga födelsedag är på måndag i stället.

och för att ha nån sorts tillställning så fick det bli nu i helgen i stället o skjuta upp kryssningen till nästa vecka i stället.

men lämnade lilöeman på förskolan och såg att en av dom här ugnarna som sa till mig varför har inte   ❤️ på sig kläderna eftersom det är kallt ute.

men sa bara att vi bor i huset precis nästan brevid  så vad är problemet tänkte jag inget man precis ska säga till barn precis.

valde bara skriva att vi bor precis brevid och plus att mitt ❤️ Har en filt över sig för han inte ska frysa.

men vad ska man göra när man inte får hem sitt barn utan måste göra så känns hemskt helt ärligt.

men gick i allafall bra att lämna mitt ❤️ Trots att en av ungarna tittade lite konstigt på mig när jag gick .

sen väl hemma så började jag med tårtorna  och började med chokladtårtan också sen den med daimfluffen och sist blev det marsipantårtan ska lägga ut en bild på dessa och klar med cupcakes också.

men underbart att det är nu klart med detta i alla trots att jag vill ha en dotter också så klar med att få baka åt men i mera rosa färger så klart måste jag säga.

mammsen fick hämta mitt ❤️ På förskolan för att få klart det hela med sista tårtan utan att stressa upp mig.

och sen sist och inte minst cupcakes eftersom dom inte är lika varancerade som tårtorna är att laga.

så morgon innan gästerna  kommer så är det damsuga inne hos mig och plocka lett det som ligger på stolarna i högar 

duscha o lägga nån enkel make up o löshår tänkte jag och vardagligt klädd.

Av anonym anonym - 26 januari 2018 23:30

blev så här i dag men har änga mera tid åt mitt ❤️ Födelsedags kalas beredelser.

men nästa vecka så blir det andra bullar i stället.

  

Av anonym anonym - 26 januari 2018 22:15














detta är                     

här är bilderna på mina tårtor som jag har änga en stor tid åt hel veckan och cupcakes men vad gör man inte för sitt lilla ❤️ Helt ärligt vill ju ha mitt ❤️ Glad o stolt över sin mamma också så 

klart.

det tog mig ungefär 5-6 timmar att laga också än tidigare när bara haft -3-5 gäster men c:a 20 personer räknar vi med

 

Av anonym anonym - 25 januari 2018 23:45

     

Av anonym anonym - 25 januari 2018 23:30

så här blev dagens resultat dock inte mycket men när man har projektet att tänka på och som tar sin tid .

förbättring kommer

 

Av anonym anonym - 25 januari 2018 22:00

älsklingen kom och väckte mig c:a 07:05 på ett sätt var det bra också så klart  måste jag säga  eftersom jag har älsklingen födelsedags projekt just nu ända till lördag och måste vara klar till fredag .

lämnade mitt ❤️ På förskolan efter att vi hade ätit frukost och lent en stund fightas med ytterkläderna också.

men det ända ❤️ Skulle krångla med var overallen i allafall mer än det går inte att klaga på som sagt.

man gör ju sitt bästa och försöker så gott man kan  också så klart för sitt ❤️.

när jag kom sen hem så bestämde jag allt för att fortsätta med men helgens projekt helt ärligt så att man blir klar.

så satte igång mer kaffe vatten och  och tog fram allting som behövdes också.

det jag började med var att baka choklad muffinsen  och sen där på blev det dom i vanilj också så klart.

nen till slut så var bakningen klar tog c:a 3-4 timmar tills man kunde stänga av ugnen och inte behövas mera eller. 

Sen var det Time att göra frostingen och tillbehör för tårtorna och också så klart.

Startade med daimfluffen och sen frostingen mint/choklad cupcakes  så att det är bara att spritsa på detta sen i morgon .

rekomederar verkligen att starta i god med precis allting när gäller småbarn tar lite mera tid och planering än när handlar om oss vuxna människor .

ska lägga upp bilderna på det jag har gjort i dag innan själva resultatet är klart att fotografeande är klart.

men blev precis kl till 15:00 trodde jag aldrig att jag skulle.👍

så grymt nöjd i allafall.

Sen avslut på kvällen var det gåsmamman och efter ha sett dessa 4 avsnitt som har vart nu måste jag säga så för att det inte ska låta detta negativ helt och hållet.

den är bra och spännande men det ända som jag inte riktigt tycker alls om det är att det är för långdraget med skjutningar i stort sätt det har blivit en aning besviken som sagt och väldigt så det är och på denna punkt både också dåligt samtidigt.

och sen bara lugnt resten av kvällen  strykt bort saker på min att göra kände ju i bÖrjan att hur kommer jag hinna med och se vad som är gjort o inte gjort.

Av anonym anonym - 24 januari 2018 23:45

  dagen resultat blev då så här men är ändå ganska nöjd med tanke på att man har världens projekt att göra och hålla på med också .

trodde alldrig på dessa steg helt ärligt så grymt nöjd.

Av anonym anonym - 24 januari 2018 23:38

kom upp runt åtta i morse mammsen som väckte mig  också sen kom mitt ❤️.

och mitt ❤️ Lika envis som vanligt också så klart inget som går att neka till eller min envishet måste jag säga att det är också.

men till slut Så gick det bra i allafall måste jag allt ta och sägs.

rätt varmt ute i dag så börja töa nu i stället och ❤️ Ville inte gå i backen så fick bära honom en liten bit förstår samtidiGT honom eftersom det är halt lätt att halka också .

men allting gick bra och det var huvudsaken det också så klart pratade med en av fröknarna som jag berättade att min visdomstand skulle nu ut också eller den sista visdomstanden men i stället för att ha obehag så då kändes närmare skönt och inte obehagligt som det låter eller precis.

som dom frågade mig efter att min 1.a drogs ut vad är att föda barn eller att dra ut en visdomstand.

men allting gick bra super gullig tandläkare också har man nu mera också .

fick med något papper att läsa också om vad man ska göra efter en sån här sak och sen också vad man ska göra och inte.

men allt till det vanliga nästa som sagt efter ❤️ Födelsedag också så klart.

men när jag kom hem så bestämde jag mig för att göra choklad muffisen som ska få mint frostingen på sig också precis som den med masapone också.

plus att jag lagade också sista tårt bottnen och strök dessa 2 saker i från min att göra lista så att jag ser vad som är gjort och inte gjort på denna tack vare en vloggare som jag började med detta känns riktigt skönt också så klart.

men nu är bottnen och det lite större projekten klara förutom tillbehören i dom är det som ska göras plus 1 till sats med choklad muffins och 1 till vaniljmuffins.

sen är det bara det som ska dukas och det ska göras innan också så klart Som har med kalaset och göra så klart ballonger och lite andra såna saker.

annars har det vart en lugn kväll här i allafall  både en lugn och vild ❤️ Som skulle krångla när vi skulle hem från för skolan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards