Direktlänk till inlägg 21 juni 2018

Finland Dag 18. Lovade regn i väder leken och man skulle ej luras av solen och en kompis som vill komma hit i Augusti

Av anonym anonym - 21 juni 2018 20:22

Det var fint väder på morgonen när mitt lilla   in till mig i morse och väckte mig.

Ute så var det ganska kyligt men man såga att solen försökte titta fram också.

Och och dom sa på vädret också att man inte skulle låta sig luras av solen för att det skulle börja regna på eftermiddagen .

Så man får se om det stämmer eller om det inte stämmer så klart.

Själv så bestämde jag mig för att fixa klart mitt midsommar bak så det var klart.

Var så nyfiken på hur det allting kommer se ut och vad det blir av det också.

 

Så i från runt 11:30 (finsk tid) så har jag hållit på till runt 14:30 finsk tid.

 

Som då är i svensk tid 10:30 till 13:30 .

 

Sen fick det allt bli en time out  när mitt lilla   ville kommer och hjälpa  och försöka aktivera honom med saker för att inte allt ska gå sönder eller likande saker.

 

På eftermiddagen började det att regna  och sen kommit till och från .

Och nu har det börja regna rejält och ska visst hålla sig kvar nu över helgen.

 

Får se om vi kommer i väg till kokko brasan i morgon eller då om det ännu regnar då.

 

 

Sen på kvällen kom ett sms från min kompis på instagram som frågade om han kunde få komma hit  en med mig och som är självklart helt okey.

Sambons bästa kompis är detta  har åkt en kryssning med och är som mig en lung person också.

Men skulle komma då i augusti i allafall så det känns ju skönt att det är någon som man känner som vill komma hit ett par dagar.

Så att man har lite sällskap ett par dagar också.

 

Den här dejten med han i hudiksvall känner jag lite så där nä.

Till midssomarn vet inte vad man ska ge för mat till sina ungar och vad man ska hitta på.

Och tror att han inte eller riktigt har bearbeta sorgens efter hans frus bortgång eller det känns lite så helt ärligt.

 

Men tyvärr så går livet vidare och har man barn så måste man ju hitta på något med dom eller försöka komma fram till något tänka själv och använda fantasin också så klart.

 

Fundera ofta på varför killar/män har lite lurigt för det här med planering av saker eller ha någon plan också så klart om det skulle hända nånting.

Lite synd det är känner så många som just vart med om detta också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 13 maj 23:11

Sov gott hade svårt somna och svårt att förklara hur. Typ mardröms aktigt också enligt mig man vakna upp i från en mardröm ungefär så om man tänker på det viset. I dag så började dagen med att minis person 1 vakna sen där på jag sen gubben han had...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 23:35

Kände mig ganska seg i morse fixa kaffet och lyckas välta kaffet på bordet. I morse så då blev det att hämta minis spark cykel och sen balans cykel också. Så höll på med det i ett par timmar . Sen så gjorde vi oss i ordning för att gå till butike...

Av anonym anonym - Söndag 12 maj 01:41

Sovit gott jag och minis trodde minis skulle somna men närmare pigg och glad. När vi vakande var det underbar väder också till och med i solen var det jätte skönt också men vinden små kylig till och med . Men var till apoteket sen där på var det t...

Av anonym anonym - Fredag 10 maj 23:03

Sovit gott och vakande och minis väckte mig. En lung dag i dag har det vart också här hemma . Strålande sol men lite små kyligt var det också men solen varm. Men tog det lugnt och la i tvätten också större sonen var hemma också minis på förskola...

Av anonym anonym - Torsdag 9 maj 23:53

Sovit gott vakande 06:21 för minis skulle ha ersättning. Men somnade om men kom upp runt 08:30 och vi alla låg och drog oss. Sen mulet hela dagen också till och med gjorde det. Vi var i dag till normal också dock enkom bara för det jag skulle. E...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards