Alla inlägg den 27 juni 2018

Av anonym anonym - 27 juni 2018 22:30

  Så här ser min vrist ut nu sen jag trampade snett när jag höll på att plantera blommorna i min andra pallkrage härom dagen.

har ju en liten glugg mellan berget och min ramp ner  eller från huset och där jag hamnade med fossingen utom ordenligt men detta är som tur är lindrigare variant av vrickning.

Och hemska sommar ben med myggbett som gjort att jag inte har kunna raka dom sen alla dessa bett kom.

Men ska försöka nu när vi åker snabbis hem till stockholm en sväng.

Av anonym anonym - 27 juni 2018 22:15

I morse när jag vakande hade jag grymt ont eller närmare det kändes när man satte foten i vissa ställningar så att man vakande .
Och svettig också hade väldigt varmt inne hos men container är container som sagt.?
Så med långsam takt ner till stranden med lilla älsklingen .
Jag var väldigt nervös om han skulle ut på djupt vatten eftersom jag inte kan vara så snabb av mig som jag annars är.
Så tagit Lungt i dag har jag annars gjort hitta lite saker till mitt projekt mm.
Sparade bilder men eftersom jag inte ännu har laga dessa så vill jag inte lägga ut dom för utom mina egna bilder som jag då har tagit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards