Alla inlägg den 5 mars 2018

Av anonym anonym - 5 mars 2018 23:45

sov som en stock i natt trots lite skum dröm som kändes som en verklig drömm måste jag allt säga att det gjorde.

en del av den handlade om min sambo som var med byggolyckan 2012 saknar ju honom än i dag.

men lagt det bakom mig men obehagligt att få drömmar om honom fortfarande aom kan kännas verkliga.

men berättade en den del av denna bara dock ej om sambon men det andra drömmen.

vaknade nämligen när min kille var på wc.n

så vaknade till och min älskling hade haft huvudvärk som bland annat var pga ljuset på min telefon som jag ändra tänkt att fixa till men som jag nu har gjort systersonen som hade fixat allt i inställningarna i stort sätt.

jag och killen hade en slapp dagen och hade förberett mig på att göra mig i ordning eftersom jag skulle hem i dag och mammsen skickade ett sms och gav mig en utskällning för att jag inte gör som hon vill styra och ställa sen skickade hon ett annat där det stog att jag kunde stanna kvar och det sms.et sårade mig så bestämde mig för att stanna en natt till men var så sårad att jag börja gråta.

sen pappsen gick bort så känner jag knappt igen henne bara sur arg och tvär omöjlig att prata med också.

och lider med mitt lilla ❤️ Som måste se våra problem varje dag i stort sätt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards