Alla inlägg den 6 mars 2018

Av anonym anonym - 6 mars 2018 23:30

 

Av anonym anonym - 6 mars 2018 23:00

nu på morgon natten hade jag visst haft ett anfall berättade pojkvännen för mig också dock så var det inte underligt för min del måste jag säga med tanke på gårdagens kväll när det kom sms av mammsen om det ena till det andra som jag tog väldigt illa upp av också måste jag samtidigt ta och säga att detta är.

går dock inte in på detaljer om detta men säger bara ord som såra mig var det och vissa ord kändes ju som ett ända skämt till slut.

men bröt fullständigt ihop gjorde jag i allafall en sak som är säkert.

bestämde mig för att stanna kvar hos älsklingen i stället än att tjafsa fram för ögonen på mitt lilla ❤️ Sen få honom att må dåligt i stället som sagt.

så detta är en orsak till mitt ep anfall i natt också som jag hade också.

sen typ c:a 5 timmars sömn trots att min älskling sa att jag såg borta ut jag fick ju lite huvudvärk också i samma veva också. 

Så  jag kom upp ur sängen runt halv tolv i dag  men frukost lugn och ro har det allt varit också så klart.

så kom det sms av mammsen en aning trevligare var dessa än dom igår kväll men att jag skulle hämta lilleman.

och för en gångs skull så skrev jag ett sms till hans avdelning och plus bad mammsen också höra av sig att jag kommer senare eftersom jag satt på tunnelbanan.

var typ vid slussen när jag sms.a att jag var en aning försenad  också  när jag hade förberett mig på att hämta mitt lilla ❤️ Också som hon då hade hunnit med när jag hade kommit hem så kom mutt lilla ❤️ O mammsen efter c:a 10 minuter.

och då berättade hon att surtanten som jag kallar henne eftersom hon är otrevlig varken mot lilleman eller mig .

men klagar visst på att jag är försenad över det ena och det andra bara för min är 1 minut försenad som denna surtant blir Störd över medan den andra fröken inte bryr sig bara hjälper till om det är något jag behöver hjälp med.

så är det i allafall och jag känner verkligen att jag inte tycker om henne den här surtanten som hon är.😐😐

men mammsen har nu mera åsikt om detta inte förtjust i denna person Som jag inte eller är i .

den här missnöjda utskällningen som jag åkte på i onödan helt ooch hållet.

hoppas mammsen pratar med henne gång med  och samtidigt att har detta så man är ett litet gäng.

annars så kvällen varit gabaka lugn på kvälls kvisten.  😱😱

 

 😱 och gosa med mitt lilla ❤️ Också halva  kvällen sakna honom mycket nu i 3 dagsr

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards