Alla inlägg den 16 mars 2018

Av anonym anonym - 16 mars 2018 23:43

vaknade igen lite snuvig  så var en aning tveksam skulle i så då gå efter dietisten i så fall Eller närmare bestämt mig för .

lämnade mitt lilla ❤️PÅ förskolan gick som vanligt här hemma med att klä på honom när man sa dagis till honom och känns ju ganska smärtsamt också att ta dit honom då när han inte trivs där och hur hjälplös man allt känner sig också.

men väl på plats så halkade backen där som ej sandas trots att äldre personer går där eller vi småbarns föräldrar med barnvagnar också inte meningen att vi ska ramla pga att dom inte sandar där alls grymt dåligt.

och när jag och ❤️ kom ner i backen så föll han baklänges men inte på det sättet att han skada sig mer teaterapa.

sen gick bra att lämna honom som vanligt också.

dietisten träffa första gången efter den förra sluta och fick ta tåget till Odenplan skulle vara där runt 10:00 .

så här kan jag säga eller mitt 1.a intryck av henne 

trevlig tog saken mer på allvar än vad den förra gjorde.

men känner mig tveksam på någotvis ändå måste jag säga att jag var Vill ju samtidigt klara detta helt själv.

efter detta gick jag till läkar huset för att jag ville ha en förklaring på varför jag kände mig gravid men alltid bara negativa svar på  graviditeten testerna.

efter ha prata med en bm så visade sig att jag har vart skengravid 😱😱 och då har förstått varför jag har kännt mig så konstig också. 

Men nu har jag i allafall fått svar på detta.

Av anonym anonym - 16 mars 2018 23:00

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards