Alla inlägg den 10 mars 2019

Av anonym anonym - 10 mars 2019 00:15

blev väckt av mitt lilla ❤️ I morse som ville ha frukost Och sen skulle det vara Nicke nyfiken när frukosten var serverad  vid tv.n och man kunde fixa sin egna frukost också.

kunde så klart inte blev lite än att skicka till älsklingen också ett go morgon hälsning plus att mitt lilla ❤️ Också ville vara med på ett hörn.

så vi blev hans älsklingar dock var lite orolig att jag skulle väcka honom men verkade inte göra det tur var.

sen kom systersonen upp och gjorde oss i ordning för zumban också och fan vad det var skönt utan stalkern som alla säger om honom .

men imponerad av min systerson också var jag som var med i dag .

underbart väder men kallt också var det som sagt .

älsklingen skulle på katt utställning också med sin mamma också.

annars lekt med mitt lilla ❤️ Hela efter middagen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards