Alla inlägg den 26 mars 2019

Av anonym anonym - 26 mars 2019 23:45

  men juyvaknade kvart över åtta i dag mitt lilla troll ville inte väcka mig i dag men sånt händer.

hade bland annat lova älsklingen att fixa båtbiljetter till en  kryssning  i maj till oss 2 så hittade en resa på en av dom datum som han kunde då.

och med poäng så var det också billigt så klart  om man inte hade tagit med poäng.

men gick lätt att lämna mitt lilla ❤️ på dagiset i dag också men typiska var att det började snöa precis när vi skulle klä på oss som sagt.

så kom världens snö skur också klart som varade 10 - 15 minuter innan solen var tillbaka ingen.

hem och ta en sista kopp kaffe chattade lite med silja också angående om vilket alternativ som skulle vara bäst att göra att antingen skjuta fram nästa eller att boka en ny som jag dock också.

så ut till värtahamnen och betala den bokning som jag gjorde via nätet då som allt förvånade mig också.

och kommer nog att göra i fortsättningen att boka via hemsidan och skriva boknings nr på papper och sen dra ut till värtahamnen och betala.

så tog och täckte hela min hals för att täcka halsen och blåmärket som jag förtillfället har också.

efter helgens anfall också  med att jag slog i bordet också.

gymmet skippade jag  tills att blåmärket har lagt sig ordenligt och att blåmärket också ännu.

men blir bättre förhoppingsvis.

och sen i dag så börjar den hött jouren som jag ville ha och i dag börja från 23:00 07:00 denna natt.

så får se hur det går verkade vara trevlig i allafal.

 och pratade med henne några timmar  efter ha prata klart med pojkvännen.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards