Alla inlägg den 6 mars 2019

Av anonym anonym - 6 mars 2019 23:57

vaknade första gången runt 03:52 klar vaken men övertalade mig själv att somna om inte nog med detta eller så då vaknade jag 05:30 i stället klar vaken sjukt ju innerst inne Pigg så slumra till och från också så klart gjorde jag.😊

inte nog med detta  så har jag börja prata med en kille som jag håller på och falla för också känns det som.

jag vill dock inte ge ut hans riktiga namn  så vi kallar honom för s.H i stället också.

men han är ett wow i mina ögon också han har verkligen det som jag vill ha i mitt liv också just en sån man som sagt också.

s. H överraskade mig med beundrar post i dag på morgonen också.

hade min systerson i köket när jag satte mig där  bestämde mig för att spela lite på mobilen och höll på och somna nonstop också flera gånger och vaknade att det kom 2 sms till ett med blommo gram som gjorde mig lite fundersam och trodde det var kompisen också Eller stalkern som många av mina vänner kallar honom.

så fick samtal av en blombutik här på lindhagens gatan så fick jag god känna adressen och den gata jag bor på också.

men stalkern var det inte  blev närmare sur över detta men bara ettt och vi är ju inte ihop precis eller.

så sen orkade jag knappt sitta upp vid köksbordet bestämde jag mig för att lägga mig på sängen och nästan tuppade av på en gång så kom systersonen in och frågade om vi skulle gå en promenad på kvällen som vi då gjorde och så kom blommo gramet också så klartdom då var av den här killen också.

gillar skarpt.

och visar att han på riktigt tycker om mig verkar vara en ärlig och seriös person också så klart.

men jag blev verikligen glad över blommorna också. 

Lägger ut en bild på dom plus promenad bilden.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards