Alla inlägg den 24 mars 2019

Av anonym anonym - 24 mars 2019 23:56

hemma igen efter helsingfors resan och den var både rolig och samtidigt speciell också så klart var den ändå trots att den blev annorlunda men ändå rolig som sagt.

resan gick bra visst samma show som sist men bra musik tycker och vissa låtar har man snappa upp också som jag tycker är bra också.

det ända jag ångrar det är att jag drack en aning för mycket på denna dit resa även om det inte var tänkt det typ bara nån drink och inte mer änn detta .

träffade syrran i helsingfors där det blev ett lite missförstånd men kollade senare på vårat meddelandet om vart och som jag hade valt svenska teatern som vanligt så det måste hon ha inte hunnit .

nå löste sig ganska snabbt också fick sin beställning på ny röka 😊

vädret i helsingfors någlunda lite bloofjvgm dock blev väd sänre när vi åkte från syrran tillbaka terminalen så där åk tur med spårvagnen. 

systersonen direkt la och märktes att han behövde vilja också. 

så undertiden fixa jag mitt hår och lägga på en bra make up också och håret som jag blev nöjd över.

och på hemvägen så nått jag sakna så vaeö könde mig som en liten snorkfröken.

dock var jag en aning för systersonen också errz när han drack tok för mycket på hemvägen och slutade sen med att han låg över toaletten stackarn. t

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards