Alla inlägg under augusti 2019

Av anonym anonym - 25 augusti 2019 23:30

jag saknar min älskling så jätte mycket  tänker på väldigt mycket också  dom här senaste veckorna  har jag sakna extremt mycket.

blir lycklig av att prata med honom se honom på bild saknar honom också så tänker väldigt mycket på honom.

kan ha underbara drömmar om honom också  i bland  gått hett till har dom också.

Av anonym anonym - 25 augusti 2019 22:45

i dag blev det en riktig pinsam situation helt ärligt  inte för jag somnade om i soffan utan närmare att  jag höll på att försova till zumban i dag som sagt det var pinsamt hann inte äta frukost och var bara kaffe sugen och inget mera som sagt.

men ändå ingen rolig situation alls var det.

men gick snabbt upp och var där runt halv elva  så jag hann cykla i allafall en halv timme  så det ska jag absolut inte klaga på. 😊

zumba passet funkade  trots att jag inte hade hunnit äta nånting som sagt.

Av anonym anonym - 25 augusti 2019 01:25

här är resultatet i från cykeln i går .
dock kände jag att jag inte hade nån energi till crosstrainern eftersom jag också hade lote värl i benen eller vaden igen.

gårdagens resultat

och hur man nu ser ut

Av anonym anonym - 23 augusti 2019 23:45

har i dag blivit en sån här dag i dag måste jag säga.

först missade jag zumban passet som jag nu var så taggad på  och sen hann jag inte änns av boka denna eller så lite orolig för prickar mm.

sen vaknade jag vid 15:00 tiden  i dag och det var inget som jag alls hade räkna med eller precis.

så i dag har jag sovit bort hela dagen kändes det som vaknade av att jag hade fått ett mail av handläggaren  som nu hade börja babbla om att jag hade missförstått saker mm angående det här om natt jouren också.

men det har jag knappt svårt att tro på helt ärligt.

men att man får se vad som händer jag vet ju vad vill och vill ha inom detta och vill inte ha ett nytt ansikte här igen och sen kanske samma sak igen också.

så ska nu prata med s.j och försöka övertala honom att prata med handläggaren om att jag vill ha sonens gudmor nu så att hon blir rättvist behandlad också.

 

 

Av anonym anonym - 22 augusti 2019 18:48

har sovit gott som bara den och riktigt skönt också .

i dag så blev det en slapp dag också.

men i dag har sonens gudmor hit som nu ska stanna här  tills i morgon nu skulle vara 2 nätter här som hon kom redan i går kväll hit.

men vi har suttit och pratat om det ena till det andra från och sen om ett brev som kom angående upphöva förvaltarskapet jo h att det har gått så att jag har allt fått en avokat som ska hjälpa mig med detta .

så detta har man hållit på med resten av dagen också.

vart till butiken och efter det bara tacit lugnt också.

Av anonym anonym - 20 augusti 2019 23:53

en dag som har vart upp och ner måste jag säga men har vart sån kaos ändå.

först den här natt jours tjejen så bestämde mig att för att skriva till s.j till slut.

allt måste ju gå via den vägen och det är nånting som jag inte tycker om helt ärligt eller.

men men sen ringde mamma också och betätta att  s.j hade hört av sig men då hade jag redan hunnit  maila till mamma också som sagt.

men visst vad gör man, men nu förstog hon hur jobbigt det vart.

Av anonym anonym - 19 augusti 2019 23:45

i denna kväll är det d som kommer  men samtidigt så jag har fundera och har vetklihen nu fått nog också som sagt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards