Direktlänk till inlägg 18 september 2019

lite sms av älsklingen och har nu på fullaste allvar att han bryr sig om både mig & sonen

Av anonym anonym - 18 september 2019 23:45

kommer lägga in lite sms från älsklingen men det ända som jag dock inte kommer ha med är min sons namn för att det är totalt helt fel.

 

från min älskling : 

How are you doing honey?

 

jag: hello honey yes i survive, The snuff has gotten a little worse though.

 

älsklingen: Honey happen is everything alright Over there?

 

jag: yes its fine 👍

 

älsklingen: OK honey how is your son doing?

 

jag: he sleeping when 22:00 but its fine with him happey not so wild to day the sane way.

 

älsklingen: OK honey

 

Jag : unfortunately bit the sister in the arm once and blamed it on me. received some complaint too but but

 

älsklingen: Have you eating sweetheart

 

jag: yes little for much to day 😕

 

 

älskling: OK honey

älsklingen: Honey you need to take good care of yourself and your son.

 

jag : yes of course i do honey, the belly of the world and feel very heavy in the belly that has strum 🥵,

surely the period that is set to run a rock hard gym workout tomorrow I will be worse then I have to take it.

 

älsklingen: OK honey, You should take good care of yourself, I love you so Much.

 

jag: of course i do that honey you know i do that ❤️,

i love you too.

 

älsklingen: What are you doing at the moment honey?

 

jag: no so much drink vanilla tea.

 

älsklingen: OK honey

 

jag : little restless too.

 

älsklingen: 22:22 now, itching a little on my cheeks also after the facial mask yesterday which gave me an allergic reaction. but to fill in the food diary would have eaten 561 calories yesterday.

 

älsklingen: Honey you need to rest

 

jag: i know but just have trouble and fall asleep at this time.

jag:always around two that I get tired.

 

älsklingen:  Wish I am there with you honey

 

jag: yes honey, horribly i lay down early so i turn o turn on me until i give up o go up again. so now have to get started with the hard workout I was doing and now promise myself to lose 20 kg however take the time needed.

 

älskling: Honey but you have to take it easy on yourself

 

jag: i promess

 

 

älsklingen: OK honey

 

jag: 👍

 

älsklingen : So far, every moment we’ve spent together has been awesome. But I promise you, that the best is yet to come.

Soon I will be with you.


 

älsklingen: I love you so much

 

jag: i love you to, you are the best sweetheart

 

älsklingen: Honey you are the ice that melt my heart and the joy of my soul.

I’m so completely in love with you. I wake to think of you and I sleep to see you in my dreams. Everyday seems like a blessing since I have met you. I feel so lucky and honored to be in love with you with all of my heart. Thank you for sharing your love with me. It’s a truly wonderful gift. I will love you always.

 

jag : ❤️❤️

 

älsklingen: ❤❤❤💋

 

 

jag: ❤️❤️❤️😘😘 

 have i tell what marcus say to me i guess around 2-3 ago?have i tell what my son say to me i guess around 2-3 ago?

 

älsklingen: Honey what did your son  said to you?

 

jag: i like him, 

 what he say  

 be proud this is the first time i have heard him say something like that.

 

älsklingen: Really honey

 

 

älsklingen : I love you too honey

 

jag: i love you too

 

älsklingen: And you honey you  also need to rest

 

jag: yes i promess honey

 

älsklingen: OK honey

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards